אילה חסון תוקפת: "מה פייק? תתביישו"

מגישת החדשות קיבלה תגובות זועמות על הכתבה ששידרה אתמול, בה חשפה קבוצת מפגינים נגד הרפורמה פולשים לבית ושורפים את הציוד. המגיבים טענו במדובר בפייק, וחסון השיבה: "בושה, מספיק עם פוזיציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 11:33 יג בניסן התשפג

אילה חסון תוקפת: "מה פייק? תתביישו"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגישת החדשות הבכירה עשתה לא מזמן שינוי דרמטי כשעברה מערוץ 13 לתאגיד השידור הציבורי בכאן 11. בערוץ החדש היא מגישה את התכנית "שבע עם איילה" וגם שם, כמו בתכניתה הקודמת, היא לא מהססת להביע דעות ולחשוף את הציבור לפרשיות המתרחשות. אתמול (ב') שודרה תכנית נוספת בהגשתה, בה היא חשפה כי קבוצת מפגינים נגד הרפורמה פלשה לבית לא מאויש, לקחה ציוד ושרפה אותו בהפגנות.

אילה חסון תקפה את המגיבים: "בושה, מספיק עם פוזיציה"

החשיפה של חסון גררה תגובות רבות וזועמות. רבים טענו שמדובר ב"פייק" ושהאירוע לא קרה באמת. מגישת החדשות לא נשארה אדישה והגיבה בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, "ברור שהרוב מוקיע", הבהירה חסון, "אבל הקומץ שלא נותן לעובדות המכוערות לבלבל אותו, ומעז להגיד פייק, מה זה אומר עליו? תתביישו קצת".

מגישת הטלוויזיה השתמשה בעובדות מהמקרה ושיתפה כי הנערה דינה הגיעה לבית של אביה ז"ל, מצאה אותו שבור ומפורק עם תיעוד מליל הביזה והלכה להתלונן במשטרה. "מה פייק?", חסון פנתה למגיבים הזועמים, "בושה, תוקיעו, מספיק עם פוזיציה".