בת זוגו של הנרצח בפיגוע נגד עיריית תל אביב: "יודעת רק לקחת ולא לתת"

לי מנחם, בת זוגו של אור אשכר הי"ד שנרצח בפיגוע בדיזינגוף, שיתפה כי העירייה לא מאשרת לה להנציח את זכרו: "הם רוצים שנתרום רוצים גינה, אני רוצה את הספסל של אור" | עיריית תל אביב: "שמו נחרט באנדרטה בגן לזכר חללי הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 21:18 יב בניסן התשפג

בת זוגו של הנרצח בפיגוע נגד עיריית תל אביב: "יודעת רק לקחת ולא לתת"
אור אשכר, צילום: באדיבות המשפחה

מחבל פלשתיני ביצע לפני כשלושה שבועות פיגוע ירי לעבר בר ברחוב דיזינגוף בתל אביב ופצע שלושה ישראלים. בין הפצועים שנפצעו באורח קשה היה אור אשכר הי"ד, שנפטר מפצעיו לאחר שבוע וחצי של מאבק. לי מנחם, בת זוגו של אור, רצתה להנציח את זכרו שלט על הספסל בו נהג לשבת סמוך למקום הפיגוע, אך עיריית תל אביב לא מאשרת לה.

בעמוד האינסטגרם שלה, פרסמה לי סטורי בו הביעה את תחושותיה בעקבות החלטתה של העירייה. "תודה לעיריית תל אביב שלא מאשרת לי להנציח בשלט קטן ומכבד את אור על הספסל בפינה להיות פינה של אור. הם רוצים שנתרום רוצים גינה ואני רוצה את הספסל של אור. יודעת רק לקחת ולא לתת", שיתפה לי.

עיריית תל אביב

עיריית תל אביב צילום: shutterstock

עיריית תל אביב: "שמו נחרט באנדרטה בגן לזכר חללי הטרור"

מעיריית תל אביב נמסר כי "ראשית, נדגיש כי אנו כואבים את הירצחו של אור אשכר זכרו לברכה ומשתתפים בצערן העמוק של המשפחה והחברים. לצערנו, העיר תל אביב-יפו ידעה פיגועים רבים בעבר, ורק ברחוב דיזינגוף התרחשו שלושה פיגועי טרור בשנים האחרונות. לשם הנצחה ראויה ומכבדת, הקימה עיריית תל אביב-יפו גן מיוחד לזכר חללי הטרור בעיר, הממוקם בגני יהושע, בו כבר הונצח אור אשכר ז"ל. שמו נחרט באנדרטה וסיפורו מופיע באופן דיגיטלי במחשב המוצב במקום".