גיא לרר: "הפעם אני מבקש עזרה בשביל עצמי"

מגיש הטלוויזיה, שרגיל לעזור לאנשים אחרים באמצעות התכנית "הצינור" אותה הוא מנחה, פונה לעוקבים בטוויטר ומבקש הפעם עזרה בשביל עצמו, "כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 16:14 יב בניסן התשפג

גיא לרר: "הפעם אני מבקש עזרה בשביל עצמי"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנחה הטלוויזיה ומגיש תכנית "הצינור" נוהג לסייע לאנשים באמצעות התכנית שלו. בחשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו הוא מפרסם סיפורים אישיים ובתכניות שלו הוא מנסה לפתור עוולות בציבור. היום (ב') הוא פתח חשבון טוויטר בשם "גיא לרר החליפי" ושיתף בציוץ, "הפעם אני מבקש עזרה בשביל עצמי".

גיא לרר ביקש עזרה: "חשבון הטוויטר שלי נפרץ"

"חשבון הטוויטר שלי נפרץ", שיתף מגיש הטלוויזיה. "יודע שאני לא ממש חסר למישהו ובכל זאת, מבאס". לרר שיתף כי ניסה להחזיר את החשבון בעצמו, אך ללא הצלחה. "כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר", כתב בתסכול. מגיש הטלוויזיה פנה לעוקבים בבקשה, "עזרה? רעיון יצירתי? טלפון אילון? בינתיים מצייץ לעצמי כאן, מוזמנים לעקוב".

"אוהב את הרעיון של סמוטריץ׳ באוצר"

לפני כחודש מגיש הטלוויזיה פרסם בטוויטר הפרוץ ציוץ אותו פתח במילים "עניינית - נקודתית". לרר כתב כי הוא "אוהב את הרעיון של סמוטריץ׳ באוצר". לדבריו של לרר, "סמוטריץ' לא מחובר למערבבים שמושכים בחוטים, הוא נמרץ והגון. יודע לעבוד. עשויים לצאת דברים טובים". לרר מתעסק הרבה בנושא יוקר המחיה בישראל, שקשור ישירות למשרד האוצר.