הדוגמנית הבינלאומית מגדירה את עצמה דתייה ומודה: "דואגים לי לאוכל כשר"

עדן פולני מדגמנת כבר ארבע שנים בארץ ובעולם. בראיון ל"לאשה" היא סיפרה על הקשר הקרוב שלה לדת, על האמונה שמחזיקה אותה ביום יום ועל הגבולות שלא תסכים לעבור בדוגמנות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/23 18:20 יא בניסן התשפג

הדוגמנית הבינלאומית מגדירה את עצמה דתייה ומודה: "דואגים לי לאוכל כשר"
צילום: shutterstock

עדן פולני רק בת 19, אבל יש מאחוריה כבר ארבע שנות קריירה בדוגמנות ומאות אלפי עוקבים באינסטגרם. בראיון שערכה עם יפעת מנהרדט במגזין "לאשה" היא שיתפה כי כבר כשהייתה ילדה קטנה אמה חזרה בתשובה, ומאז גדלה על פי אורח חיים דתי ומגדירה את עצמה דתייה גם כיום. "בחוזה שלי רשומים מראש הגבולות והתנאים שלי", סיפרה בראיון.

עדן פולני מאמינה: "הכול בידי השם"

בין הגבולות והתנאים עליהם מדברת פולני היא מתכוונת לשני דברים עיקריים, "אני לא עובדת בשישי שבת וצריך לדאוג לי לאוכל כשר", סיפרה והוסיפה, "מאחר שכולם מודעים לזה מראש, קל מאוד לשלב את זה". פולני המשיכה ושיתפה כי האמונה החזיקה אותה בהרבה מצבים קשים שהיו לה ובזכותה היא מצליחה להאמין שהכל לטובה. "גם אם דברים נופלים או לא מסתדרים, יש לכך סיבה. הכול בידי השם".

כשהדוגמנית נשאלה האם יש קמפיינים שתסרב להם בגלל הדת, היא השיבה, "בהחלט. אני לא מוכנה להצטלם בבגדי ים או בהלבשה תחתונה". לגבי החג המתקרב היא אמרה, "עבורי חג זה קודש הקודשים", שיתפה, אך הודתה שהיא לא אוהבת מצות. "בחג הזה יש לי פחות מה לאכול, אבל אני אשרוד".