"כולנו נופלים בזה" הדוגמנית שגדלה בבית דתי קובעת מה המצווה הכי חשובה מבחינתה

עדן פולני בת ה-18 מופיעה בקמפיינים ולא מוותרת על האמונה ושמירת המסורת. בראיון היא מספרת על התקופה שבה הפסיקה לשמור שבת ואיך חזרה לזה, "כשמבינים מה זו אמונה, זה הרבה מעבר לקדוש ברוך הוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 13:42 יט בחשון התשפג

הדוגמנית שגדלה בבית דתי קובעת מה המצווה הכי חשובה מבחינתה
דוגמנית, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הדוגמנית עדן פולני מככבת בקמפיינים עולמיים ועדיין לא שוכחת מאיפה היא באה. בראיון שהעניקה למירי בן דוד ליוי במגזין מנטה סיפרה על הבית הדתי שבו גדלה. "ההורים שלי גרושים וכל אחד מהם בזוגיות. אמא שלי דתייה ובבית כזה גדלתי. האמונה הייתה תמיד בחיים שלי, אבל היה בתמונה גם הצד של אבא שלי, שאינו דתי, ולמדתי לחוות את שני הצדדים. אין ספק שהצד של האמונה יותר דומיננטי בחיי. זה הדבר שהכי שומר עלי ועל השפיות שלי". 

פולני שיתפה כי במהלך תקופה מסוימת בחייה היא זנחה את קיום המצוות ולא שמרה שבת, כדי להבין מה היא בשבילה המשמעות האמיתית של הדברים, "רציתי שזה יבוא ממני ולא כי גדלתי כך. וזה הגיע. למדתי מידות טובות, ומה זה לשון הרע, מה זה לכבד אנשים. כשמבינים מה זו אמונה, זה הרבה מעבר לקדוש ברוך הוא. זה ערכים בלי סוף, זה מצוות, זה עולם".

הדוגמנית הצעירה רק בת 18, אבל מבחינתה היא כבר יודעת מה היא המצווה הכי חשובה: לשון הרע. "כולנו נופלים בזה ואין סוף לפרטים של המצווה הזאת. אפילו לדבר על מישהו אחר טוב, עלול לגרום למישהו אחר לדבר עליו רע - אין סוף להלכות לשון הרע. זה מורכב וקשה, אבל אני מנסה וזה גם משהו".