בנט צייץ ושקד הגיבה: "מבקש לנצל את היום המיוחד הזה"

ראש הממשלה לשעבר חוגג 51 שנים וניצל את היום המיוחד כדי לברך את עם ישראל: "נעשה מאמץ עליון לפתוח את האזניים ולהקשיב" | שקד וגדעון סער בירכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/23 22:23 י בניסן התשפג

בנט צייץ ושקד הגיבה: "מבקש לנצל את היום המיוחד הזה"
בנט, צילום: Ari Dudkevitch/POOL

יום הולדת לנפתלי בנט: ראש הממשלה לשעבר חוגג היום (ש') יום הולדת עברי וניצל את היום כדי להעביר מסר ולברך את עם ישראל. בנט שחוגג 51 שנים כתב בטוויטר: "נולדתי לפני 51 שנה בי' בניסן שהיה גם שבת הגדול, כמו היום בדיוק. במסורת היהודית מקובל שביום הולדתך יש לך זכות מיוחדת לברך אחרים".

"לפתוח את הלב ולקבל את הכאב והחרדה של השני"

בהמשך הוסיף בנט וכתב: "ולכן אני מבקש לנצל את היום המיוחד הזה להתפלל למען עם ישראל ומדינת ישראל: אָבִינוּ שֶׁבַּשָּׁמַיִם, צוּר יִשְׂרָאֵל וְגוֹאֲלוֹ, בָּרֵךְ אֶת מְדִינַת יִשְׂרָאֵל, רֵאשִׁית צְמִיחַת גְּאֻלָּתֵנוּ.בואו כל אחד מאיתנו נעשה מאמץ עליון לפתוח את האזניים ולהקשיב לאנשים עם דעות שונות, לפתוח את הלב ולקבל את הכאב והחרדה של השני, ולהתחייב שבכל מחיר אנחנו נשארים ביחד! אוהב אתכם ודואג לכם, נפתלי בנט".

בנט ושקד

בנט ושקד, חוגג 51 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שקד וסהר הגיבו

רבים הגיבו לציוץ של בנט ואיחלו לו ליום הולדתו. איילת שקד, מי שהייתה הפרטנרית הפוליטית שלו, כתבה לו: "מזל טוב" ושר המשפטים לשעבר, גדעון סער כתב: "מזל טוב, נפתלי! חג חירות שמח לך ולמשפחתך".