מעיין אדם נפרדת: "אני אתגעגע ואבוא עם פיצי"

אשת התקשורת שנמצאת בהיריון מתקדם, נפרדה מתוכנית הטלויזיה המשותפת שלה ושל דנה גרוצקי. אדם הגיבה לפוסט הפרידה של חברתה וכתבה: "הייתי בהלם שאמרת כן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 20:03 ז בניסן התשפג

מעיין אדם נפרדת: "אני אתגעגע ואבוא עם פיצי"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

נפרדות מהתוכנית: לאחר שנודע כי תוכניתן המשותפת של צמד המגישות דנה גרוצקי ומעיין אדם תרד מהמסך, נפרדות השניים מהצופים וגם אחת מהשניה. התוכנית "מדברות על זה" ששודרה בקשת 12, יצאה היום (ד') לפגרה ונכון לעכשיו לא ברור אם תחזור בהמשך למסך. מגישת התוכנית גרוצקי נפרדה בפוסט כאשר חברה הגיבה לה בתגובה מרגשת.

"להגיש תכנית יומית לצד מעיין אדם?" כתבה גרוצקי, "עכשיו? תכנית יומית? זה לא כ"כ מסתדר בלו"ז" שיתפה במאחורי הקלעים של עליית התוכנית לשידור. "אבל מפה לשם אמרתי כן, לקחתי נשימה עמוקה ויצאתי לדרך". גרוצקי נפרדה מחברה מעיין אדם: "תודה למעיין פרטנרית להגשה וחברה על מלא תודה לעורכות שהפכו לנשים איתן אני פותחת את היום וסוגרת את הלילה וכמובן לצופים, יאללה נגמר" כתבה.

הפוסט של גרוצקי והתגובה של אדם:

התכנית החדשה

אדם וגרוצקי, התוכנית יורדת. צילום: קשת 12

אדם הגיבה: "לא מתים מעבודה קשה, רק צומחים ממנה"

מי שהגיבה לה, היא שותפתה להגשה מעיין אדם שכתבה: "גם אני הייתי בהלם שאמרת כן! איך? שאלתי את עצמי, והוכחת לי, לעצמך ולכולם שלא מתים מעבודה קשה, רק צומחים ממנה, ושהכל מסתדר מסביב. יא וונדרמן. אני אתגעגע ואבוא עם פיצי להציק לך בחזרות. אוהבת אותך" נפרדה אדם מגרוצקי ומהתוכנית".