מעיין אדם מרגיעה: "כמה שעות אני לא כאן וכולן בטוחות שהן דודות"

אשת התקשורת ההריונית, מעיין אדם, הרגיעה את עוקביה שחשדו כי היא ילדה לאחר שלא פרסמה כמה שעות באינסטגרם: "אני פשוט צמודה לטלוויזיה ומקשיבה. מחכה במתח לדברי ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 22:03 ה בניסן התשפג

מעיין אדם מרגיעה: "כמה שעות אני לא כאן וכולן בטוחות שהן דודות"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

אשת התקשורת מעיין אדם שפרצה לחיינו לאחר תכנית הריאליטי "הישרדות", הפכה בשנים האחרונות לאחת מאושיות הרשת החזקות בארץ, ואף זכתה להשתלב בתכניות טלוויזיה ורדיו. לקראת סוף 2022 היא שיתפה בבשורות הטובות. מאז היא משתפת רבות על התחושות במהלך ההיריון.

בתוך כך, קהל עוקביה שם לב שאדם לא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט או סטורי כבר זמן רב ועורר את חשדם כי היא ילדה. בעקבות הפניות הרבות, אשת התקשורת פרסמה סטורי  והסבירה כי היא פשוט מחכה במתח להצהרתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "וואי וואי. כמה שעות אני לא באינסטגרם וכולן כבר בטוחות שהם דודות שרופות. פיצי עוד בבטן ולא יצאה להפגין. אני פשוט צמודה לטלוויזיה ומקשיבה. מחכה במתח לדברי ראש הממשלה", כתבה אדם.

נתניהו

|"מחכה בקוצר רוח לדברי ראש הממשלה". נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

אחרי שפרסמה שהצביעה לציונות הדתית - אשת התקשורת בביקורת על סמוטריץ' 

כזכור, בתחילת החודש חשפה אדם את הצבעתה במערכות הבחירות האחרונות: "הצבעתי לציונות הדתית בכל מערכות הבחירות האחרונות". אך ההצבעה שלה לא מנעה ממנה לבקר את יו"ר המפלגה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', בשל הנאום שנשא באנגלית. 

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"תפקיד בממשלת ישראל בא עם אחריות ללמוד אנגלית ולהתמקצע בה על מנת לייצג אותנו בעולם. אלו הפנים שלנו", ביקרה את שליטתו הנמוכה באנגלית של סמוטריץ' בסטורי שפרסמה באינסטגרם. "אני זוכרת את מופז שובר שיניים עם המורה שלו לאנגלית כל יום במשך שעות לפני נאום חשוב. אז כן, זה קורע מצחוק! אבל גם מביך ומרגיז".