עמית סגל עוקץ את הח"כית: "משהו שם לא מאה"

הפרשן הפוליטי הגיב לנאומה של חברת הכנסת מיכל שיר, שהאשימה את נתניהו באלימות ובהסתה, ועקץ: "נראה שיאיר לפיד יצטרך להתערב בקרוב, כי משהו שם לא מאה" | חדי העין הבחינו בעוד פרט מפתיע בנאום הח"כית

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 07:50 ז בניסן התשפג

עמית סגל עוקץ את הח"כית: "משהו שם לא מאה"
עמית סגל, ציטט את יעלון, צילום: Hadas Parush/Flash90

איש התקשורת עמית סגל, הגיב לסרטון של חברת הכנסת מיכל שיר מסיעת יש עתיד, שנאמה אמש (ג') על במת הכנסת והאשימה את ראה הממשלה באלימות: "הדם של המפגינים על הידיים שלך ורק שלך". 

סגל על הסרטון של מיכל שיר: "משונה"

"באיחור הספקתי לצפות בכל נאומה של חברת הכנסת מיכל שיר. אקדים ואומר: יוסטון, ווי האב א פרובלם", פתח סגל וכתב. "חברת הכנסת טענה שנתניהו קרא למפגיני ימין לשפוך דם. בהמשך קראה למשטרה לעצור אותו על מגוון עבירות. משונה". סגל הוסיף עקיצה: "נראה שיאיר לפיד יצטרך להתערב בקרוב כי משהו שם לא מאה".

"צריך לעצור אותך על הדם שיישפך פה"

במהלך הנאום שנשאה, התפרצה ח"כ שיר על נתניהו, וצעקה בזעם: "זחוח, קורא לאנשי ימין, אנשי ההתיישבות - צאו להפגין, תשפכו פה דם. הדם של המפגינים על הידיים שלך ורק שלך". עוד תקפה ואמרה: "אתה איש חסר אחריות, אתה איש שהוא בושה בהיסטוריה של מדינה ישראל. צריך לעצור אותך על הסתה, על הדם שיישפך פה, אתה איש מסוכן".

הסרטון של שיר מהמליאה גרר תגובות רבות ברשתות החברתיות והפך לוויראלי, בין השאר מכיוון שצופים הבחינו בכך שחברת הכנסת מגדפת את נתניהו ופורקת את זעמה - אל מול כנסת ריקה כמעט לחלוטין.

מיכל שיר בכנסת

מיכל שיר בכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

תגובת מיכל שיר: "לעולם לא אתנצל על כך שנחנקתי מדמעות"

חברת הכנסת מיכל שיר הגיבה לסערה, וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "לעולם לא אתבייש בכך שנשבר לי הלב ממעשיו של נתניהו. לעולם לא אתנצל על כך שנחנקתי מדמעות מהשבר שהוא גורם", שיר הוסיפה: "הוא ושופרות המהפיכה שלו ראויים לבוז על הנזק שהם גורמים לעם. תודה מקרב לב לכל התומכים על ההודעות המרגשות".