עמית סגל עוקץ את דנה וייס: "ערוץ 14 מוסר ד"ש"

העיתונאית דנה וייס טענה כי המפגינים נגד מערכת המשפט לא הפריעו לכלי התקשורת לסקר את ההפגנה, מה שגרם לעמית סגל לעקוץ אותה: "לא הייתה הפגנה אחת שנתנו לערוץ 14 לשדר עד הסוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 19:26 ה בניסן התשפג

עמית סגל עוקץ את דנה וייס: "ערוץ 14 מוסר ד"ש"
דנה וייס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ד"ש מערוץ 14: לאחר שבועות של הפגנות מתנגדי הרפורמה, הערב (ב') מתקיימת הפגנת תומכי הרפורמה בירושלים, תחת הכותרת: "לא יגנבו לנו את הבחירות". בין היתר קראו חברי כנסת, שרים ורבנים בציונות הדתית להגיע להפגנה הערב מול משכן הכנסת. 

עמית סגל עוקץ את דנה וייס: "ערוץ 14 מוסר ד"ש"

במהלך התכנית "שש עם עודד בן עמי", נראה הכתב אורי איזק, מנסה לשדר מהפגנת הימין תוך כדי שהמפגינים מקשים עליו לשדר. העיתונאית דנה וייס טענה כי לעומתם, המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט במשך שלושה חודשים לא הפריעו לכתבים לסקר.

עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90

עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90 צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתגובה לדבריה, טען הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל כי "ערוץ 14 מוסר ד"ש, לא הייתה הפגנה אחת שנתנו להם לשדר עד הסוף. לנו ולערוץ 13, בהפגנות של המרכז-שמאל נתנו לשדר ללא הפרעה".

עמית סגל המום: "זה טירוף מוחלט"

נזכיר כי ראש הממשלה,בנימין נתניהו והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, סיכמו הערב על דחיית חקיקת הרפורמה ובתמורה יוקם המשמר הלאומי, לאחר שהאחרון איים כי אם החקיקה תיעצר, הוא יתפטר מהממשלה. בתוך כך, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס לאיומים של השר בן גביר להפלת הממשלה וטען כי מדובר "בטירוף מוחלט".

"הפלירטוט של שותפי נתניהו עם איומי הפלת ממשלה הוא באמת טירוף מוחלט. במחאה על העוצמה המטורפת שהתגלתה לבית המשפט ולשאר גורמי הכול במדינה, הם רוצים לנטוש את מאחז הכוח היחיד שלהם בכנסת ובממשלה", כתב סגל בעמוד הטוויטר שלו.