עופר חדד ניצל בנס: "רק מחשבה אחת עברה לי בראש"

העיתונאי הסרוג שיתף בנס שקרה לו, כשגילה כי איבד את הבלמים ברכבו בזמן שחזר מיום שידורים ארוך: "בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המישורי ולהמשיך ישר כדי להיעזר בעלייה של כביש מספר 1"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 11:08 ו בניסן התשפג

עופר חדד ניצל בנס: "רק מחשבה אחת עברה לי בראש"
עופר חדד בחידון התנ"ך | , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

בעקבות גל המחאות הנרחב נגד הרפורמה במערכת המשפט ביום ראשון האחרון, עיתונאים רבים נשארו באולפנים ליום שידורים ארוך כדי לסקר את האירוע. בתוך כך, העיתונאי הסרוג של חדשות 12, עופר חדד, שיתף היום (ג') בעמוד הפייסבוק שלו בנס שקרה לו לאחר שגילה כי איבד את הבלמים ברכבו בזמן שחזר מיום שידורים ארוך.

"רגע להגיד תודה לקב"ה ולשתף אתכם בנס פרטי שקרה לי השבוע", פתח חדד את הפוסט, "שלשום, קצת לפני השעה עשר בלילה, חזרתי מעוד יום של שידורים ארוכים. על הקו הייתה העורכת שלי ענבל ונערכנו לתכנית של היום למחרת. תוך כדי השיחה, בנסיעה מהירה על הכביש המהיר שגם היה מהיר וריק בשעת לילה מאוחרת, אני מגיע לירידה שאחרי מחלף הראל, בא להאט, ומגלה שאין לי בלמים. אני לוחץ והרכב לא מגיב".

"בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המישורי ולהמשיך ישר"

חדד סיפר על רגעי האימה במהלך הנסיעה ברכב. "לוחץ, ושוב, ומבין מהר מאוד שזהו, אין בלמים. אומר לעורכת בשקט 'ענבל, הלכו לי הבלמים ואני טס על הכביש'. בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המישורי ולהמשיך ישר כדי להיעזר בעלייה של כביש מספר 1".

כביש 16

כביש 16 צילום: שי שחר

עופר ציין את המחשבה שעברה לו בראש בזמן האירוע. "רק מחשבה אחת עוברת לי בראש, לא על הרפורמה נגיד, אלא 'רק שאין עבודות בכביש או איזה פקק בהמשך'. שה' ישמור. אני נצמד לשול הימני, מוריד להילוך נמוך, הרכב מתחיל להיחנק ולהאט, עד האי תנועה הוא נבלם. ברוך שגמלני כל טוב".