ענהאל שמואלי חושפת בכנות: "זה חד משמעית פוגע בזוגיות"

בפוסט חשוף מדברת שמואלי על מצב לא נעים בו אישה זרה התחילה עם בעלה בעת שהיה בבילוי עם חברים: "הרי נניח שעקיבא ואני היינו במשבר, זה חד משמעית פוגע בזוגיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 22:48 א בניסן התשפג

ענהאל שמואלי חושפת בכנות: "זה חד משמעית פוגע בזוגיות"
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

לא נעים: אושיית הרשת הדתייה ענהאל שמואלי, חושפת בפוסט כנה את אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים לקרות בתוך מערכת זוגית. שמואלי מספרת על אירוע שקרה בעת שבעלה היה בבילוי עם חברים ואישה זרה "התחילה" איתו וזרה לו הערה מחפיצה ותוהה: "מי אתן הנשים שמתחילות עם גברים נשואים?".

"כל הזמן שנכנס ויצא מהשירותים היא עמדה בכניסה לדלת"

"נתחיל מהסוף" כותבת שמואלי, "אני סומכת על עקיבא אהבת חיי ועדיין". שמואלי מוסיפה ומספרת את האירוע שקרה: "לפני כמה ימים עקיבא יצא למסעדה עם חבר שלא ראה שנים, שניהם נשואים. לידם ישבו זוג שהאישה לא הפסיקה לנעוץ בו מבטים (אגב אם עקיבא שם לב כנראה זה היה בוטה במיוחד) ובכל זאת עקיבא לא התייחס חשב שאולי פשוט מזהים אותו, עד כאן סיפור רגיל".



"אחרי כמה דקות עקיבא קם לשירותים", ממשיכה שמואלי בסיפור, "איך שהוא קם היא קמה מיד אחריו, טוב נו נניח שגם היא צריכה לשירותים, אלא שעקיבא שם לב שכל הזמן שנכנס ויצא מהשירותים היא עמדה בכניסה לדלת וכלל לא ניגשה להתפנות. וכשיצא זרקה לו הערה. עקיבא הופתע וחזר לשולחן מעט במבוכה, הזייה". 

"פשוט תדמיינו שמישהו יבוא ויעשה לכם את זה"

שמואלי מסבירה עד כמה הסיטואציה עלולה לפגוע בזוגיות: "בדור שאנחנו רק עסוקים בלברוח, אפס מסוגלות להתמודד. כשאת או אתה מתחילים עם אנשים נשואים אתם זורעים הרס וחד משמעית עלולים לפגוע בשלום בית של אחרים". "ואם הפוסט הזה לא עזר לכם להפסיק?" מסיימת שמואלי, "פשוט תדמיינו שמישהו יבוא ויעשה לכם את זה, כי בסוף החיים זה קארמה ואין לאף אחד חסינות משום דבר".