אברי גלעד מודה: "ברור שהם נמצאים במשבר גדול"

מגיש הטלוויזיה הוותיק שוחח עם נדב פרי במסגרת הפודקסאט שלו, ודיבר על הערוץ המזוהה איתו, שנמצא בתקופה האחרונה בתחתית טבלאות הרייטינג, "אני יודע שהאווירה מאוד בעייתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 17:42 ד בניסן התשפג

אברי גלעד מודה: "ברור שהם נמצאים במשבר גדול"
צילום: מיכה לובטון

אברי גלעד הוא אחד המגישים המזוהים עם רשת 13, כבר כמה שנים. בתקופה האחרונה נתוני הרייטינג מעידים על ירידה דרמטית בפופולריות של הערוץ, ולא מזמן פורסם כי התכנית "אל תפיל את המיליון" בהנחייתו של גלעד תחזור למסך מוקדם מהצפוי, בניסיון להציל את מצבו של רשת 13.

אברי גלעד מודה: "ברור שרשת 13 נמצאת במשבר גדול"

בשיחה שערך בפודקאסט של נדב פרי, מגיש הטלוויזיה שוחח על המצב של הערוץ. "אני לא חושב שאני באמת יכול לדבר איתך על ערוץ 13, אני נמצא פעם בשבוע", פתח בהסתייגות, "אני יודע שהאווירה מאוד בעייתית". גלעד נמנע מלהביע דעתו על הנהלת הערוץ, "זו ההנהלה שלי", הסביר לפרי, "יש לי כבוד למי שמאכיל אותי". למרות זאת, הוא הודה בצורה גלויה, "ברור שרשת 13 נמצאת במשבר גדול". 

גלעד הוסיף ושיתף כי בעבר ניסה לשוחח עם המנכ"ל והציע לו, "בוא נזיז ימינה, בוא נהיה יותר לאומיים", אך נדחה על הסף והתייאש מנסיונותיו. מגיש הטלוויזיה הסביר כי למרות שהוא מזוהה עם הערוץ ומופיע בחלק מהתכניות שלו, הוא לא רואה בו משפחה, "אני רואה בו פלטפורמה לעשות את מה שאני רוצה לעשות".