ביקורת הופעה עדן חסון הוכיח כי הוא יודע לשלב בגאונות בין להיטים מקפיצים לבלדות מרגשות

עדן חסון, שבשנה האחרונה שבר שיאי ענק עם מיליוני השמעות, הופיע בסדרה של שלושה מופעי ענק בהיכל מנורה, ושילב בגאונות בין להיטים מקפיצים לבלדות מרגשות | ביקורת הופעה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 29/03/23 00:07 ז בניסן התשפג

עדן חסון הוכיח כי הוא יודע לשלב בגאונות בין להיטים מקפיצים לבלדות מרגשות
צילום: עומרי סילבר

הזמר והיוצר, עדן חסון, פרץ לעולם המוזיקה בסערה עם השיר "שמשהו יעצור אותי", ומאז כל שיר שלו הפך מיד ללהיט. בשנת 2022 הפך חסון לזמר המושמע ביותר ב"אפל מיוזיק" וגם ב"ספוטיפיי", כשכל שיר שלו הגיע למיליוני השמעות. בתוך כך, הזמר הופיע בסוף השבוע האחרון בסדרה של שלושה מופעי ענק בהיכל מנורה שבתל אביב מול עשרות אלפי מעריצים.

ההופעה נפתחה עם הלהיט "שקיעות אדומות" שיצא לפני כשנתיים, תוך כדי שחסון מנגן בפסנתר כנף. במקום לפתוח את הערב בשיר מקפיץ שלא מאפשר לך לשבת על הכיסא, בחר חסון דווקא בשיר הנוגה בעל המסר האופטימי. המסר הוא כי לא חייבים להתחיל בשואו מטורף (שהגיע בהמשך), אלא ברוגע, בשקט ועדינות. הגאונות של חסון מתבטאת בכך שהוא יודע לשלב בצורה מדוייקת בין שיריו המקפיצים לבין הבלדות המרגשות, מתי הקהל צריך את "השמח" ומתי הקהל צריך את "השקט". 

עדן חסון

עדן חסון צילום: דניאל סטרבו באדיבות: "גירץ הפקות"

צוות הרקדנים שהופיע על הבמה הוסיף צבע ועניין להופעה

חסון לא הופיע לבד מעל הבמה. צוות הרקדנים שהופיע על הבמה עבד בצורה מדהימה ומרשימה שהוסיפה צבע ועניין להופעה. אחד הרגעים המתוקים שהיו בהופעה, היה כשחסון החל לשיר את הלהיט "ילדים כאלה". הרקדנים, ילד וילדה, רקדו מסביבו של חסון תוך כדי שהם מבטאים את מילות השיר בתנועותיהם. 

צילום: עומרי סילבר

באמצע המופע, אירח חסון בהפתעה את הזמר והיוצר, נתן גושן, ויחד הם ביצעו על הבמה את אחד מהלהיטים הגדולים ביותר של גושן: "באתי לחלום". בנוסף ביצע גושן את הסינגל "שני ילדים בעולם" שיצא לפני כשנתיים. לטעמי, על אף שמדובר בשיר חדש, היה צריך גושן לבחור בלהיט אחר שיקפיץ את ההיכל, לדוגמת "מתגעגעת" או "חיים מאושרים".

צילום: ללא

למרות שהיה חסר חשיפה ושיתוף - עדן סיפק הופעה מדהימה, מרגשת ומהנה ביותר

את המופע חתם חסון עם הלהיט "גדל לי קצת זקן", שבעבר ציין בפוסט שפרסם באינסגרם כי "חייב להוציא את השיר הזה". לי היה קצת חסר בהופעה קצת חשיפה מצדו של חסון, שישתף את הקהל יותר על מהות השיר הזה בעיניו ועל הסיפור שעומד מאחורי השיר הזה. אנשים בעיקר באים לשמוע את הביצועים בלייב, אבל רוצים גם קצת יותר, שהמעברים בין השירים לא יהיו חדים כל כך. למרות זאת, אין ספק שעדן סיפק הופעה מדהימה, מרגשת ומהנה ביותר.

עדן חסון // היכל מנורה // 23.3.23