רק שלא יעשו לו צרות: הזמר המצליח בתפקיד חדש ומפתיע

עדן חסון הוא אחד הזמרים המוכרים והמושמעים בישראל, בזכות השירים שלו ששוברים את הרשת ואת תחנות הרדיו. עכשיו הזמר מאמץ תפקיד חדש ומפתיע לחייו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 10:53 ח בשבט התשפג

רק שלא יעשו לו צרות: הזמר המצליח בתפקיד חדש ומפתיע
עדן חסון, צילום: דניאל סטרבו באדיבות: ״גירץ הפקות״

 את עדן חסון אנחנו רגילים לראות כמעט בכל מקום. הוא אחד הזמרים המושמעים בישראל בשנים האחרונות, הוא מוציא שיר אחרי שיר כמו מכונת להיטים משומנת היטב וגם הזוגיות המתוקשרת שהייתה לו ולזמרת העולה אודיה דוברה רבות עד לפרידת השניים. אנחנו מקבלים אותו על הבמה, ביוטיוב ובטיקטוק, אבל פחות רגילים לראות אותו על שלטי חוצות באיילון.

עדן חסון

עדן חסון צילום: יניר סלע

"תודה על הזכות לעסוק במה שאני אוהב"

עכשיו הזמר מוסיף לרזומה שלו תואר נוסף, "פרזנטור". לאחר שנים שהתעסק בעיקר במוזיקה, פה ושם לקח חלק בנבחרת של "סמסונג", עכשיו חסון יתחיל לדגמן לאתר האופנה המצליח "One Project" ויצטרף לכוכבים גדולים שמדגמנים לחברה. תגובת הזמר: "שמח ונרגש להיות חלק ממשפחה גדולה ואופנתית, תודה על הזכות לעסוק במה שאני אוהב".

סירב להמשיך כל עוד מושלכים חפצים לעברו

לא מזמן שמו של חסון עלה לכותרות בנסיבות אחרות, כשתופעת זריקת החפצים לבמה הגיעה להופעה שלו באירוע בר ובת מצווה ליתומים שערך הביטוח הלאומי בסופרלנד. חסון בתגובה עצר את ההופעה וסירב להמשיך כל עוד מושלכים חפצים לעברו. אולם, הוא לא אכזב את המוני הצופים שהגיעו לשמוח ולאחר שהעניינים נרגעו מעט שב להופיע כרגיל. הזמר והיוצר היה בין הראשונים שניסו להילחם בתופעה והתעקש לעצור אותה.