עמית סגל תוקף את המפגין: "היה איש דוחה עוד במחוברים"

חלק מארגוני המחאה נגד הממשלה, הפגינו הבוקר גם מול ביתו של אריה דרעי. במהלך ההפגנה, ביצע יזם הייטק, מראשי ההפגנה פרובוקציה כשזרק ערימת שטרות לעבר קבוצת חרדים, הפרשן הפוליטי הגיב: "כסף לא קונה הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 16:04 א בניסן התשפג

עמית סגל תוקף את המפגין: "היה איש דוחה עוד במחוברים"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרובוקציה זולה: במסגרת "יום השיבוש הלאומי" שמארגנים מתנגדי הרפורמה המשפטית, נערכות ברחבי הארץ הפגנות רבות. המוקד המרכזי של ההפגנות הבוקר נערך בתל אביב, שם חסמו מפגינים צירים מרכזיים, אך קבוצה קטנה של מפגינים הגיעו להפגין גם מול ביתו של אריה דרעי בירושלים.

זרק שטרות לעבר תלמידי הישיבה

במהלך ההפגנה נרשמה תקרית מכוערת כאשר אחד המפגינים, ניסה לעורר פרובוקציה כלפי קבוצת תלמידי ישיבה חרדים. המפגין, יזם הייטק ישי גרין, לקח ערימה של שטרות וזרק אותם לעבר תלמידי הישיבה שרקדו לצד ההפגנה. השטרות עפו באוויר והתפזרו ליד הקבוצה מבלי שהדבר התפתח מעבר לזה. מי שהגיב לתקרית הוא הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל. סגל צייץ בטוויטר בעקבות המקרה ואמר על גרין "היה איש דוחה עוד במחוברים. כסף לא קונה הכל". 

אבי דיכטר. מגן על נתניהו

אבי דיכטר. הותקף ביציאה מהכנס צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

מפגינה תקפה את השר דיכטר

הבוקר (ה') אמור היה להתקיים כנס "אסטרטגיה וחדשנות במרחב הכפרי", ביוזמת משרד החקלאות ופיתוח הכפר בקריית שדה התעופה, האיירפורט סיטי, בהשתתפות שר החקלאות אבי דיכטר ושר הכלכלה ניר ברקת. בעקבות מחאה נגד הרפורמה המשפטית שנערכה במקום, הכנס בוטל. במהלך יציאתו מהמקום, אחת המפגינות תקפה את השר דיכטר. המשטרה עצרה עשרה מפגינים בתחום מחוז מרכז בגין הפרות סדר, אחת מהעצורים היא האישה התוקפת.