ארבעה הורים עם שבעה ילדים: הסיפור האמיתי שהפך לשיר

כשסהר וחגי חיפשו אם פונדקאית כדי שיוכלו להפוך לראשונה להורים, הילה נרתמה לעזור: חיבור מרגש בין ימין לשמאל, חילוניים ודתיים, במטרה להביא חיים לעולם, ושיר מיוחד שנכתב על כך

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 15:27 כט באדר התשפג

ארבעה הורים עם שבעה ילדים: הסיפור האמיתי שהפך לשיר
משפחה, צילום: shutterstock

הילה ונתנאל הם זוג דתי לאומיים, שמתגוררים ביו"ש והצביעו לסמוטריץ'. סהר וחגי הם חילונים מצביעי מרצ, שנמנעים מחציית הקו הירוק. כשסהר וחגי חיפשו אם פונדקאית כדי שיוכלו להפוך לראשונה להורים, הילה, שכבר הייתה אם לשלושה, נרתמה לעזור, ונשאה ברחמה את התאומות שלהם.

כיום, הם ארבעה הורים עם שבעה ילדים, שומרים על קשר טוב וקרוב זה עם זה ובכך מוכיחים שעל אף הפערים, תמיד אפשר לבנות גשר. נריה קרמר אח של הילה, החליט לכתוב שיר בעקבות הסיפור המרגש - "נס שקרה בתוכך". 

"בהשראת אחותי והסיפור מעורר ההערצה שלה"

כותב השיר הסביר על ההשראה ליצירה: "את השיר כתבתי בהשראת אחותי והסיפור מעורר הערצה שלה, שבחרה להיות פונדקאית עבור זוג שביקשו להיות הורים" אמר קרמר, "לא עמד לנגד עיניה דבר מלבד הרצון לתת להם את המתנה הגדולה הזו. צריך להיות אדם גדול שיודע ומכיר בהבדלים ובשוני ועל אף זאת, בוחר לראות את האדם שמולו".

נריה קרמן

נריה קרמר צילום: נתי אביטל

"זו תקופה שאנו זקוקים בה, יותר מהכל, לתזכורת שאנחנו שונים אבל שווים. שמעבר לכל דעה והשקפה, אישית, חברתית, דתית, פוליטית, אנחנו בני אדם שמרכיבים יחד כמכלול את האנושות". הסביר קרמר, והוסיף: "השיר הוא מסר לכל אישה ולכל איש, שיש תמיד מי ששומע את התפילות שלנו. אמונה, איש איש באמונתו, מכניסה ניסים לחיינו, כי כל אחד מאתנו בא לעולם כנס מלכתחילה".