"לסיכום: טעיתי": לאחר שתקף את הפונדקאות של מיכאלי אראל סגל מתנצל

מגיש ערוץ 14 שאמר אמש על חברת הכנסת מיכאלי כי היא "קנתה ילד", חוזר בו ומתנצל: "מתנצל בפני מי שנעלב מהאמירה הדמגוגית שלי" | אמש ענתה לו מיכאלי: "צאו לנו מהרחם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 17:16 א באדר התשפג

"לסיכום: טעיתי": לאחר שתקף את הפונדקאות של מיכאלי אראל סגל מתנצל
אלא סגל, מתנצל בפני מי שנפגע, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מודה ועוזב: העיתונאי ומגיש הטלוויזיה אראל סגל עורר סערה אמש (ג') לאחר שאמר על חברת הכנסת מרב מיכאלי כי היא " קנתה ילד" כשהוא מתכוון להליך הפונדקאות בה הביאה מיכאלי יחד עם בן זוגה ליאור שליין את ילדם המשותף. היום חוזר בו סגל מהאמירה וכותב: "טעיתי. ואני מתנצל בפני מי שנפגע".

הדברים של סגל והתגובה של מיכאלי:

בפוסט אותו פרסם סגל הוא אמנם מתנצל בפני מי שנפגע מהאמירה על הפונדקאות אך מסתייג בכל הנוגע למיכאלי ומסביר: "עניתי בגסות לח"כ מיכאלי משום שלדעתי, היא נהגה בגסות בח"כ גוטליב. היה לי כביכול תירוץ, משום שבעבר, מיכאלי עצמה התנגדה לפונדקאות וראתה בה ניצול נשים". אבל בסיכום הציוץ הוא כותב: "אבל לסיכום: טעיתי. ואני מתנצל מי שנפגע. זהו".

מרב מיכאלי ובן זוגה ליאור שליין מצביעים

מרב מיכאלי ובן זוגה ליאור שליין, ילד בהליך פונדקאות צילום: דוברות

בהמשך, בתגובה לאחד מעוקביו שהגיב להתנצלות, הוסיף סגל וכתב: "אני בטוח שיש אמהות כתוצאה מפונדקאות שאוהבות את ילדיהן כמו אמא אמיתית באוסול זו הייתה אמירה דמגוגית מודה ועוזב".

התגובה של מרב מיכאלי

כזכור, אמש במהלך מונולוג הפתיחה של תוכניתו בערוץ 14, הגיב סגל לדברים שאמרה מיכאלי בנוגע למצור שערכו תושבים על ביתה של טלי גוטליב לפני יומיים. לאחר שמיכאלי סירבה להתייחס למעשה של המפגינים בכובד ראש אמר סגל: "רק אמא שקנתה ילד, יכולה לזלזל בכאב של אמא אמיתית". מיכאלי עצמה, שיתפה את הסרטון בעמוד הטוויטר שלה וכתבה: "צאו לנו מהרחם".