קארין קליינברג מככבת על שלט חוצות: "זה מתחיל ממילה טובה"

אושיית הרשת הדתיה, לוקחת חלק בקמפיין של עיריית שדרות הקורא לבצע מעשים טובים - סם כך. קליינברג שמתרימה למען חיילים קוראת לציבור: "פשוט להיות טובים אחד לשני/ה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 21:20 כח באדר התשפג

קארין קליינברג מככבת על שלט חוצות: "זה מתחיל ממילה טובה"
קארין קליינברג, צילום: ללא

מככבת על שלט חוצות: אושיית הרשת הדתייה קארין קליינברג, חוגגת עוד הצלחה והפעם, היא מככבת על שלט חוצות של העיר בה היא גרה - שדרות. קליינברג משתתפת בקמפיין של העיריה הקורא לתושבים לעשות מעשים טובים - ככה סתם. על השלט היא מופיעה לצד הכיתוב: "קארין קליינברג - מגייסת תרומות לחיילים".

הפוסט של קליינברג:

קליינברג הסבירה על הפרוייקט בפוסט שפירסמה באינסטגרם וכתבה: "לקחתי חלק בקמפיין בעיר שלי שדרות המעודד תושבים לצאת ולעשות מעשים טובים - סתם כך. פשוט להיות טובים אחד לשני/ה" היא כותבת. בהמשך מוסיפה קליינברג: "לאור המציאות כיום מרגיש 'שכבר אין טוב בעולם' אבל אני באמת מאמינה שאם כל אחד יבחר לעשות מעשה קטן  וזה מתחיל ממילה טובה לאחר, השכונה שלנו, העיר, הארץ, העולם - יהיה טוב יותר".

קארין קליינברג

קארין קליינברג, מככבת על שלט חוצות. צילום: ללא

"השלט הזה מוקדש לכן"

קליינברג מתייחסת לטייטל שליווה אותה בשלט וכתבה: "'מגייסת תרומות לחיילים', כינוי גדול מידי - אבל לחלוטין זה לא היה קורה בלעדיכן, אתן מבחינתי 'הישראלית היפה', לתמוך בחיילים שלנו בתקופות מלחמה ולגייס עשרות אלפי שקלים בזכותכן, זה דבר ענק! אז השלט הזה מוקדש לכן" כתבה קליינברג.