יעל בר זוהר סופדת: "לכל אחד יש אבא אחד, לי יש שניים"

חמיה של השחקנית ומנחת הטלוויזיה, אביו של גיא זו-ארץ, הלך לעולמו. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא ספדה: "הלב שלי שבור, אני לא יודעת איך נמשיך את החיים בלעדיך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 17:41 ל בשבט התשפג

יעל בר זוהר סופדת: "לכל אחד יש אבא אחד, לי יש שניים"
יעל בר זוהר, צילום: פלאש90

השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר נשואה כבר כמעט שני עשורים למנחה הטלוויזיה המצליח, גיא זוארץ, ולזוג שני ילדים. אמש (ב') הלך לעולמו אביו של המנחה, ניסים זוארץ, שבחודש האחרונים נלחם על חייו והובהל לבית החולים פעמים רבות. בר זוהר, שהייתה קשורה אליו במיוחד, שיתפה את התחושות הקשות שלה בפוסט באינסטגרם, אל מול מאות אלפי עוקביה.

יעל בר זוהר ספדה לחמיה: "איך נמשיך את החיים בלעדיך"

"זיגי שלי", הדוגמנית כינתה את חמיה בפוסט שפרסמה, "הלב שלי שבור. אני לא יודעת איך נמשיך את החיים בלעדיך". בר זוהר אף הגדילה וכינתה את זוארץ אביה השני, וטענה כי לכל אדם יש אבא אחד, אבל לה יש שניים. "כמה הקשר שלנו היה חזק, רק אנחנו וגיא יודעים", פנתה לחמיה המנוח, "אתה האדם הכי נדיב והכי טוב לב שהכרתי בחיי". בר זוהר המשיכה והחמיאה בתכונות רבות ומוצלחות של זוארץ. "המילים לא יספיקו לעולם ואני לא מעכלת שאתה כבר לא איתנו", כתבה בכאב רב.

האירוע הקשה התקשר לבר זוהר גם ליום המשפחה

"אתה לנצח תמשיך לשמור עלינו ותאיר עלינו למעלה", בר זוהר כתבה בפוסט שלה. היא כינתה את אביו של מנחה הטלוויזיה בכינוי "המצפן שלנו" והוסיפה שבעיניה הוא הטוב שבהתגלמותו. האירוע הקשה התקשר לבר זוהר גם ליום המשפחה שמתקיים היום. "אתה ראש המשפחה שלנו", היא כתבה לחם המנוח, "לימדת אותנו מה זה משפחה". השחקנית הכואבת הודתה על שזכתה בו ועל שילדיה זכתה בו כסב. "תנוח על משכבך בשלום", ביקשה, "ובבקשה תבוא לבקר אותנו בחלומות או בכל דרך".