"עשרה ימים אצל הרבי": השינוי המטורף שעשה השחקן המצליח שחזר בתשובה

השחקן והזמר אסף הרץ הפך בשנים האחרונות לדמות מוכרת בקולנוע והטלוויזיה הישראלית. מאז שחזר בתשובה הוא נראה אחרת לגמרי, עם לוק של חב"דיק אמיתי ומשתף את הביקור אצל בבית הרבי בניו יורק

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/23 14:01 טו בשבט התשפג

"עשרה ימים אצל הרבי": השינוי המטורף שעשה השחקן המצליח שחזר בתשובה
אסף הרץ לפני החזרה בתשובה, צילום: זוהר יעקובסון ייצוג והפקה CC BY-SA 4.0

איזה שינוי: את השחקן אסף הרץ אנחנו מכירים כשחקן שכיכב בין היתר בסדרות "אליפים" ו"שישו ושמחו" וגם בתיאטרון, בהצגה "אפס ביחסי אנוש" ואפילו בריאליטי "רוקדים עם כוכבים" שם לקח את המקום הראשון. לאחרונה, חזר הרץ בתשובה ובתמונות ששיתף לאחרונה מביקורו בניו יורק, שם שהה כעשרה ימים בקהילת חב"ד בעיר, נראה הרץ שונה לחלוטין.

לא יאמן, כך אסף הרץ נראה היום:

בתמונות שפרסם מהביקור, הרץ כבר עטור בזקן, חולצה לבנה וכיפה של חסידות חב"ד.  בפוסט שהעלה לאינסטגרם, הוא משתף בביקורו אצל הרבי מלובביץ' הוא כותב: "אחרי עשרה ימים אצל הרבי ב-770, אין לתאר את התחושות, אנסה לסכם בכמה מילים" הוא כותב.

אסף הרץ, לפני המהפך

אסף הרץ, לפני המהפך צילום: ניר אברהם

"שניראה אלוקות בגילוי בכל צעד וגם כשלא"

"פנימיות הלב שמרגישה וחווה כל רגע את חסדי השם ונפלאותיו" הוא כותב, היציאה מהמיצר למקום הרחב בכל יום מחדש, הפיכת הים הנסתר ליבשה גלויה ופורחת, אף אחד לא אשם, אפשר וצריך לקחת אחריות על כל מצב וסיטואציה, שאתה עובד לשם שמיים אתה בעולמו של מלך מלכי המלכים ובהתבוננות תמידית בזה העולם מתהפך ואתה משתנה". הרץ מסיים במסר מחזק: "בע"ה שניראה אלוקות בגילוי בכל צעד וגם כשלא, נזכור את הרגע שראינו בשמחה וטוב לבב. יחי יחי יחי".

הרבי מילובביץ

הרבי מילובביץ'. יחי יחי יחי צילום: Doron Horowitz/Flash90