היוצר של מנאייכ תוהה: "מה אני מקבל בתמורה?"

רועי עידן העלה ציוץ בו אמר כי הוא משלם מחיר על תמיכתו ברפורמה המשפטית, ותקף את יריב לוין: "שר משפטים שמעז ללכת להסתחבק עם עבריינים בזמן שהוא מתעסק בדברים הכי רגישים שיש במדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 11:04 כח באדר התשפג

היוצר של מנאייכ תוהה: "מה אני מקבל בתמורה?"
רועי עידן, צילום: עמית אבידן, CC BY-SA 4.0

רועי עידן, היוצר של הסדרה הטלוויזיה המצליחה "מנאייכ", הוא תסריטאי ויוצר שמרבה לשתף את דעותיו הפוליטיות ברשתות החברתיות, ובין השאר שיתף כי הוא תומך ברפורמה המשפטית. אולם היום (ג') פרסם עידן ציוץ בטוויטר בו תקף את הפוליטקאים שמקדמים את הרפורמה. דבריו באו על רקע התיעוד שפרסמו העיתונאים חיים לוינסון ויהושע ברנר, בו נראה השר יריב לוין מתרועע עם רפי חיים-קדושים, דמות מוכרת, שריצה מספר עונשי מאסר. 

"משלם מחיר על הדעות שלי"

"שמעו, אני משלם מחיר די יקר ברמה האישית על הדעות שלי בנושא מערכת המשפט", פתח עידן,"מה שאני חושב זה לא בדיוק הבון טון, לא במילייה החברתי שלי, לא המילייה המקצועי שלי ואפילו לא במשפחה שלי. אבל אני אומר מה שאני חושב כי אני מאמין בזה".

"ואז מה אני מקבל בתמורה מנבחרי הציבור שלי?"  תקף עידן את נבחרי הציבור, "התבטאויות ויוזמות חסרות אחריות שרק מחבלות, קידום אינטרסים צרים לפני הכל". לדבריו, הוא לא פיתח ציפיות מחלק מנבחרי הציבור, "אבל שר משפטים שמעז ללכת להסתחבק עם עבריינים בזמן שהוא מתעסק בדברים הכי רגישים שיש במדינה - הוא היה צריך להתנהל עכשיו בחרדת קודש! שום חשיבה, שום משמעת, ממש יאוש", סיכם את דבריו.חלק מהעוקבים הביעו תמיהה על הצבעתו, ועידן השיב: "הצבעתי ליכוד, ועוד בגלל יריב לוין". 

יריב לוין, המכשול האחרון להידברות

יריב לוין, המכשול האחרון להידברות צילום: Yonatan Sindel/Flash90