נבהלה מהתפילין אבל סרגה לו כיפה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק השני של אהבה חדשה הכרנו את רועי ולי-ים, יובל התחילה להבין את פערי הדת בינה לבין מאיר, נויה כמעט איבדה את זה בגלל שקשוקה, ומולי לקח את דניאל למדיטציה כושלת בים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 18/03/23 18:54 כה באדר התשפג

נבהלה מהתפילין אבל סרגה לו כיפה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך

בפרק הקודם של אהבה חדשה נחשפנו לשלוש הבנות שהולכות ללוות אותנו העונה, ולבני הזוג שהן בחרו. נויה הדוגמנית בחרה בדור הדוגמן, דניאל הרגישה בחרה במולי השיפוצניק ויובל המתוקה בחרה במאיר הדתל"ש.

ארוחת הזוגות הייתה מביכה מתמיד

הפרק השני נפתח בהיכרות עם הגבר של העונה, רועי, הרופא החתיך שבחר בלי-ים (אל תטעו, לא ליאם ולא ליעם). הפקת אהבה חדשה לא יכלו להגזים יותר עם הבילד-אפ שלהם ל"זוג ההפוך", שכל ההבדל בינו לבין שאר הזוגות הוא שרועי הוא לכל העונה, ולי-ים יכולה להיפרד מאיתנו ממש בקרוב.

צילום: צילום מסך


בתחילת הפרק צפינו בארוחה המשותפת של כל הזוגות. בכל עונה זו סיטואציה מביכה, כשאף אחד עדיין לא באמת מכיר את הפרטנר שלו, ובכל עונה יש את הבחורה שיוצאת לבכות, אבל הפעם זה היה קצת יותר מדי. הרגע המביך בו נויה שיתפה כי יצאה עם רועי ומיד לאחריו דור שיתף שהוא מכיר את לי-ים גרם ליובל להרגיש קצת חנוקה, ובצדק.

מאיר הניח תפילין ויובל נבהלה מהפרדת כלים

ארוחת הסיוטים הסתיימה בסופו של דבר, וכל הזוגות התפזרו לישון במיטותיהם וספותיהם. בבוקר למחרת כבר התחילו הסיוטים האמיתיים. זה התחיל במאיר שהניח תפילין עם כיפה לראשו, ויובל נלחצה מיד. השניים החלו בשיחה על הפרדת כלים ועל הבית הדתי בו מאיר גדל, אך גם לאחר שהשיחה הסתיימה המועקה נשארה אצל יובל. מאוחר יותר בפרק היא שיתפה גם את נויה בתחושות, והודתה שהיא לא יודעת אם תצליח לגשר על פערי הדת העצומים ביניהם. מאיר הצליח לשמור על אופטימיות, והתמקד בעיקר בכיפה שיובל סורגת לו.

צילום: צילום מסך

נויה כמעט איבדה את זה בגלל שקשוקה

אנחנו רק בפרק השני בעונה, ונויה הספיקה לעשות דרמות בשביל סדרה שלמה. בפרק הקודם היא נעלבה ממשפט שדור זרק בצחוק, ובפרק הנוכחי היא כמעט איבדה את זה בגלל שקשוקה. נויה רצתה לנקות את הדירה המשותפת, בעוד דור רצה קודם כל לאכול משהו. מותר לנויה להתבאס שהדברים לא הלכו כמו שרצתה, ולהתאכזב שדור פעל בניגוד לדעתה, אבל התגובה שלה הייתה חסרת פרופורציות. בעצמה היא הודתה שכאשר דברים לא מתנהלים בדיוק כפי שרצתה היא מתחרפנת, וזכינו לצפות בזה לנגד עינינו. במקום להתעצבן, דור הפתיע בהצהרה מוגזמת לשלב זה, שהבהילה את נויה ובצדק. "אני רוצה אותך, את נויה", שיתף בגילוי לב, וכמו נויה גם אנחנו הרגשנו שזה הרבה יותר מדי מוקדם.

בהמשך הפרק כל אחד מהבנים (ולי-ים) לקח את בת זוגתו לבילוי על פי בחירתו. מאיר ויובל הכינו ביחד שולחן, ומולי לקח את דניאל למדיטציה בים. הנסיון הכושל של דניאל לעצום עיניים ולהתחבר לסיטואציה היה מתוק ומעורר רחמים ביחד, אבל גרם לנו קצת לתהות על הפערים בין השניים. מולי משוחרר, קליל, חי בקצב משלו. דניאל, לעומתו, הרבה יותר שקולה, מתוכננת, רצינית. מולי הוא גבר מתוק ודניאל היא בחורה מקסימה, אבל קשה לראות איך זה הולך להתקדם ביניהם כשהשוני גדול כל כך, ונראה שגם הם מתחילים לחשוב ככה.

צילום: צילום מסך

רועי לא חיכה שניה לפני שפצח בשיחה על אינטימיות

ההתחלה של רועי ולי-ים נראתה אופטימית, שניהם קלילים, צוחקים, יפים ומוצלחים. לי-ים לקחה את רועי לפיקניק מהמם בטבע והרופא לא חיכה שניה לפני שפצח בשיחה על אינטימיות. זה לא חדש שהכל בתכנית הזו, שמציבה זוגות בדייט של שלושה ימים רצופים, הכל מואץ בצורה מהירה יותר, אבל רועי קצת הגזים. הרגשתי איך לי-ים מנסה להישאר קלילה ומתוקה, אבל גם היא קצת התפתלה בחוסר נוחות. כבר בערב הראשון רועי הציע שישנו ביחד, ובאותו המשפט סיפר למצלמה כמה הוא מכיל ונותן לה את הזמן שלה. נו, לזמן הגדרות שונות.

הפרק הסתיים עם עוד שיחות נפש של הזוגות. דור התלונן שנויה יפה לו מדי, יובל התלוננה שמאיר דתי לה מדי, ומולי ודניאל ניסו להקליל את האווירה ביניהם. בפרק הבא שלוש הבנות ורועי יצטרכו להחליט האם הם רוצים להמשיך עם בני זוגם לשלושה ימים נוספים או לגשת שוב למעמד הבחירה, ולהתחיל מחדש.