אילנית לוי נשברת: "לא יכולה לזוז מעצב"

השחקנית והדוגמנית לא יכולה הייתה להישאר אדישה למותו הטרגי של הצעיר שנפצע בפיגוע בדיזינגוף, והגיבה בסטורי כואב בחשבון האינסטגרם שלה, "אין מילים לנחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/23 16:28 כז באדר התשפג

אילנית לוי נשברת: "לא יכולה לזוז מעצב"
צילום: שי יחזקאל

שבוע וחצי חלף מהפיגוע הקשה בדיזינגוף, והיום (ב') התבשרנו על מותו של אור אשכר, שנפצע קשה בפיגוע. האבידה הקשה גררה איתה תגובות כואבות רבות, ובניהם גם זמרים, שחקנים ואנשי תקשורת שונים שהתקשו לעכל את הבשורה. מי שבחרה לשתף ברגשותיה היא השחקנית והדוגמנית אילנית לוי, שפרסמה סטורי חשוף בחשבון האינסטגרם שלה.

אילנית לוי על ההרוג מהפיגוע: "אין מילים לנחמה"

"כמו סכין בלב שפילחה לי את הנשמה", השחקנית שיתפה את מאות אלפי עוקביה בתחושה שהרגישה כשהגיעה אליה הידיעה הכואבת. "לא יכולה לזוז מעצב", היא כתבה, ותיארה את תחושתם של רבים נוספים. לוי הכואבת סיכמה את הסטורי במילים, "אין מילים לנחמה למשפחתו ולבת זוגו". נזכיר שבת זוגו של ההרוג היא לי מנחם, מאמנת הכושר הפופולרית שבשבוע האחרון ביקשה לא פעם להתפלל עבור בן זוגה הפצוע.

אור אשכר, משפחתו תרמה את איבריו

אור אשכר צילום: באדיבות המשפחה

"אסון כבד, כאב אינסופי"

גם לאחר הפיגוע הרצחני שהתרחש בשומרון, לפני כחודש וחצי, מלכת היופי לשעבר לא נשארה אדישה והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה. בסטורי שפרסמה ובו תמונת הנרצחים בפיגוע, שני אחים צעירים, היא ביקשה לשים סוף למחלוקות, "אסון כבד, כאב אינסופי", כתבה בכאב, וייחלה, "אולי נמצא קצת שקט למחלוקות בינינו, לזכרם".