שמלת אסתי וגלי: נשיאת העליון כיכבה על השמלה של האורחת המפתיעה

השבוע מצויין שבוע האופנה הישראלי בתל אביב ואורחים רבים ניצלו את הבמה כדי להפגין אמירות פוליטיות. אורחת אחת מפתיעה, לקחה את זה לקצה עם שמלה על טהרת נשיאת העליון והיועצת המשפטית לממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 23:11 כו באדר התשפג

שמלת אסתי וגלי: נשיאת העליון כיכבה על השמלה של האורחת המפתיעה
הנשיאה חיות, כיכבה על השמלה, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

שבוע האופנה בתל אביב: שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 נפתח היום (א') בתל אביב, מלבד תצוגות האופנה המקובלות, בולט השנה גם מקומן של האמירות הפוליטיות סביב האירוע. מעצבים, דוגמנים ואורחים רבים שהגיעון לשבוע, החליטו להציג אמירות פוליטיות, גם על הלבוש שלהם.

אחת שעשתה את זה בלי צל של ספק, היא יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון. גלאון הגיעה לאירועי שבוע האופנה כשהיא לבושה בשמלה צבעונים עם הדפסים רבים וצבעוניים. אבל זה לא היה הדבר היחיד, על השמלה יש גם את תמונותיהם של שתי המשפטניות הבכירות בישראל, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה.

זהבה גלאון בתצוגת האופנה

זהבה גלאון בתצוגת האופנה צילום: Haydon Perrior @haydonperrior

חברת הכנסת שלובשת רק שחור הגיעה בלוק אדום זרחני

ביום רביעי האחרון, חברת הכנסת ויושבת ראש מפלגת העבודה הפתיעה את חברי הכנסת כשהגיעה למליאה בלבוש בצבע אדום זרחני. הסיבה לכך היא ההשתתפות של מיכאלי במחאת הנשים שנערכה ברחבי הארץ. מתוך רצון להפגין תמיכה וסולידריות, חברת הכנסת חרגה ממנהגה ובחרה בלוק צבעוני, בולט ומפתיע במיוחד, שידגיש את חשיבות המחאה בעיניה ויראה עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת עבורה.