התמונה שכבשה את הרשת: רגע אחד בגשם חימם לרבים את הלב

תמונה שצילם כתב כיפה, עלתה לרשת וזכתה לעשרות תגובות ושיתוף של חנוך דאום והכל בגלל רגע אנושי אחד בלב סופת גשמים. הסיפור מאחורי הקלעים של התמונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 21:39 כו באדר התשפג

התמונה שכבשה את הרשת: רגע אחד בגשם חימם לרבים את הלב
חורף, יום גשום במיוחד , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מחמם את הלב: את היום הגשום שעבר עלינו, היו כאלה שחוו יותר ופחות, אבל עבור אישה קשישה אחת, היום הזה היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. תמונה שצולמה בהפתעה, כבשה את הרשת וחיממה את הלב לישראלים רבים שנחשפו אליה.

התמונה שריגשה את הרשת:

התמונה שריגשה את הרשת

התמונה שריגשה את הרשת צילום: עמיאל ירחי

שני מבוגרים פלשתינים, שעומדים בצד הדרך מתחת למטריה אחת

עבור תושבי גוש עציון, הנסיעה בכביש המנהרות המוביל לירושלים יכולה להיות סיוט בגלל הפקקים הרבים על הכביש, אך היום הפקקים היו ארוכים אפילו עוד יותר בגלל תאונה דרכים שקרתה בכביש. אם לא די בזה, הסופה השתוללה על הכביש והגשם לא הפסיק לרדת. נהג רכב ישראלי שנסע בפקק, הבחין בשני מבוגרים פלשתינים, שעומדים בצד הדרך מתחת למטריה אחת ולצידם נערה שעומדת ללא מטריה, הנהג פתח את החלון ונתן להם עוד מטריה.

כתב כיפה, עמיאל ירחי, בדיוק עבר במקום והצליח לצלם את האירוע בלייב. התמונה עלתה לרשת ושם כבר רבים נחשפו למעשה. התמונה קיבלה עוד תגובות רבות לאחר שעלתה בעמוד הפייסבוק של חנוך דאום. 

"ראיתי אותם עומדים בגשם, קטע שמישהו צילם את זה"

האדם שתועד בתמונה מביא את המטריה לאישה המבוגרת, תושב גוש עציון, מספר לחדשות כיפה על השתלשלות האירועים: "עמדו שני הורים מתחת המטריה, ובצד נערה בגשם ככה. אז הבאתי לה". עוד הוא הוסיף ואמר: "ראיתי אותם עומדים בגשם נרטבים אז נתתי להם. קטע שמישהו צילם את זה".