ליהיא לפיד קמה בבוקר והתחילה לבכות: "נפגעתי"

רעייתו של ראש האופוזיציה, ליהיא לפיד, הגיבה לגולש שכינה אותה "משריצת אוטיסטים" וכתבה כי היא נפגעה ממנו: "מודה שגם דמעות היו לי. מהמקום אליו מובילים אותנו ההסתה והשיסוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 11:38 כו באדר התשפג

ליהיא לפיד קמה בבוקר והתחילה לבכות: "נפגעתי"
יאיר וליהיא לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

המחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכו אמש (מוצאי שבת) בכמה מוקדים ברחבי הארץ. ראש האופוזיציה, יאיר לפיד ואשתו, ליהיא, הגיעו להפגנה בנתניה, עלו על הבמה ונאמו. בתוך כך, ליהיא פרסמה סטורי בו היא נואמת ואחד הגולשים הגיב וכינה אותה: "משריצת אוטיסטים". 

רעייתו של ראש האופוזיציה לא נשארה חייבת ושיתפה את צילום מסך וציינה כי היא נפגעה מהתגובה. "נפגעתי. מודה שגם דמעות היו לי. מהרוע. מהמקום אליו מובילים אותנו ההסתה והשיסוי. אבל משהו אחד חשוב לי להגיד: יעלי, אוהבת אותך ילדה שלי- והכי הכי גאה בעולם להיות אמא שלך", כתבה ליהיא. בנוסף, בעלה יאיר, שיתף את הפוסט וכתב "כשאתה קם בבוקר ומוצא את אשתך בוכה".

לפיד מאשים: "כשהאלימות מגיעה אל נתניהו הוא מיד מתקרבן"

בראיון לגל"צ הבוקר (א') התייחס ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לעימותים והאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במקרי האלימות בין התומכים למתנגדים. "כשהאלימות מגיעה אל נתניהו או אל משפחתו הוא מיד עולה אל בימת הכנסת ומתקרבן, אז שיגנה גם את האלימות אתמול. מלחמת אחים מתחילה ככה בקטן, באבן, בהתנפלות או בניסיון דריסה - כל זה היה אתמול", טען לפיד.

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בנוסף, התייחס לפיד לריסוס כתובת הגרפיטי מול ביתו של שר המשפטים, יריב לוין, בזמן שישב שבעה על אביו. יש הבדל אם פוגעים בקיר או באנשים כמו בהפגנות אתמול, כל ההשוואות האלה מופרכות לחלוטין. ניסו אתמול לפגוע בבני אדם לא בקירות ולא בגדרות - זה לא אותו דבר".