ראיון ליבי נחימובסקי חשופה: "אני לא אוהבת את המילה מגבלה"

בראיון לכיפה אושיית הרשת החרדית משתפת על התגובות שהיא מקבלת מנשים, על יום העבודה הארוך שמתחיל מוקדם ומסתיים בלילה, ומגלה מה הדבר שהיא הכי אוהבת בעצמה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/03/23 10:04 כב באדר התשפג

ליבי נחימובסקי חשופה: "אני לא אוהבת את המילה מגבלה"
צילום: שי הנסב

ליבי נחימובסקי הפכה בשנים האחרונות לאחת מאושיות הרשת הגדולות ביותר בתחום הביוטי. עם חשבון אינסטגרם המונה מעל מאה אלף עוקבים ומותג איפור משלה, היא כובשת פסגה אחרי פסגה. לא מזמן היא עוררה סערה כשבחרה להוריד את הפאה מספר חודשים לאחר הגירושים, וכעת שוחחנו איתה על המקצוע, על הילדים ועל החיים.

מתי הבנת שזה מה שאת רוצה לעשות בחיים?

תמיד חלמתי לפתוח מותג משלי, אבל לא פגשתי את הרגע הנכון. המציאות הביאה אותי למצב בו הייתי חייבת לקחת בעלות על החיים שלי, פועל יוצא מכך גם להגשים את החלום ולפתוח מותג שאני מאמינה בו ואחראית על כל פיתוח ויצירה של מוצר שנושא את שמי ונמכר בו. 

"מה שלא תואם את הערכים שלי לא יעבור"

אם לא היית מתעסקת בזה, במה היית עובדת?

אם הייתי במצב של אין ברירה, אז בכל מקור פרנסה מכבד. לשמחתי בורכתי בזכות לעשות וליצור משהו שהוא שלי, ולהשתמש בחשבון סושיאל שלי כדי לקדם אותו. בורכתי.

מה המגבלות שלך בתור אושיית רשת דתייה?

אני לא אוהבת את המילה מגבלה. יש לי סט ערכים על פיהם אני חיה ומגדלת את ילדיי. מה שלא תואם את הערכים שלי לא יעבור.

צילום: שי הנסב

"כל יום הוא יום בחיי ליבילנד"

מה התגובה הכי מרגשת שקיבלת?

כל פעם שאשה משתפת אותי שעשתה צעד משמעותי לטובה בחיים שלה, אני מתמלאת אושר. כמו כן, כשנשים כותבות לי תודה על המוצרים שפיתחתי, תודה על זה שהמוצרים טובים להן והן אוהבות, שהמחיר שפוי וידידותי, אני מאושרת. 

מה התגובה שהכי ביאסה אותך?

לא נותנת לזה מקום אצלי.

איך נראה יום עבודה שלך?

כל יום הוא יום בחיי ליבילנד. בוקר מתחיל בשעה 05:00, עם הכנת ארוחות כפולות לילדים, שיגור למוסדות הלימוד, וממשיך בפגישות פיתוח עסקי למותג, חשיבה על מוצרים חדשים, שיחות עם העוקבות, יצירת תוכן, צילומים, עריכה, שיעורים עם הילדים, ארוחות צהריים, ערב. התעייפתי מלענות, לילה טוב, יום חדש.

"מעריכה את עצמי על זה שאני לא מוותרת לעצמי"

מה הדבר הכי קשה בעבודה שלך?

החיים בהחלט מאתגרים. יום ביומו. לא אוהבת את המשפט קשה. כל זמן שאני והמשפחה שלי בריאים ברוך השם. אימצתי את המשפט קשה יש רק בלחם.

מה את אוהבת בעצמך, במראה ובאופי?

מבחינת אופי אני מעריכה את עצמי על זה שאני לא מוותרת לעצמי ולא על החלומות שלי. לגבי מראה, אני מאמינה שמה שאתה משדר זה מה שאנשים רואים ומקבלים, ומקווה שרואים ממני רק את הטוב.