ליבי נחימובסקי שיתפה בתמונות ישנות והתרגשה: "אני לא מעודדת רזון"

כוכבת הרשת המוכרת שיתפה עם עשרות אלפי העוקבות ברשת תמונות ישנות וסיפרה על השינוי החיצוני שעברה, "הייתי קונה רק לילדים. אני יודעת שהרבה לא מבינות איך אפשר לצאת לרוץ בשש בבוקר מבחירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 16:38 כד בשבט התשפג

ליבי נחימובסקי שיתפה בתמונות ישנות והתרגשה: "אני לא מעודדת רזון"
ליבי נחימובסקי, צילום: שגב דהן

החב"דניקית ליבי נחימובסקי, אחת מהאושיות הכי מוכרות ואהובות ברשת, נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מרגשים מחייה האישיים. אחרי שהקפידה לשתף באומץ גם חוויות לא פשוטות מהגירושין המפתיעים מבעלה לשעבר, הרב יעקב נחימובסקי, ליבילנד חוגגת שינוי מרענן במראה החיצוני, ובסדרת סטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה על תהליך הירידה במשקל. 

ראיתי שהספורט עושה אותי רגועה יותר

"עברתי על תמונות ישנות בטלפון ואמרתי לעצמי, כמה שינויים עברתי בשנה האחרונה", סיפרה ליבי לעוקבות והוסיפה תמונות להשוואה. "מהתקופה ההיא יש לי כמעט רק תמונות פנים, ויצאתי מהקניון אך ורק עם בגדים לילדים". לדבריה, השינוי הגיע כאשר במהלך תקופה קשה בחייה החליטה לעשות משהו בשביל עצמה, "החלטתי לעשות ספורט, שעה בשבוע. הליכות ואז ריצות. ראיתי שזה ממש ממלא אותי ואני הרבה יותר רגועה. המשכתי גם עם אימוני כוח". 

צילום: אינסטגרם ליבי נחימובסקי

"אני יודעת שהרבה לא מבינות איך אפשר לצאת לרוץ בשש בבוקר מבחירה", היא מתבדחת, "אבל פשוט התמקדתי במה שזה עושה לי טוב. בכל הזמן הזה שעשיתי ספורט אכלתי מה שבא לי, חטיפים ועוגות. עם הזמן חשבתי גם לשלב תזונה בריאה, ואז פגשתי את ריטה". את ליבילנד מלווה בחודשים הקרובים ריטה כפיר, בעלת תואר שני במדעי התזונה ומומחית בתזונה גנטית שסייעה לה להגיע לתוצאות המרשימות. השתיים ערכו בדיקה מיוחדת, ובמסגרתה גילו מה המוצרים שלא מתעכלים טוב אצל ליבי ולכן לא מומלצים והוסרו מהתפריט. "מי היה מאמין שחלב ושקדים וקוטג' לא מומלצים לי". 

אני מעודדת אהבה וערך עצמי

צילום: אינסטגרם ליבי נחימובסקי

"בשיתוף שלי אני לא מעודדת רזון וגם לא להיפך", היא מבהירה, "אבל כן מאוד רוצה לעודד אהבה עצמית והגברת הערך העצמי, וכל אחת כאן בינה לבין עצמה יודעת מה יגרום לה להרגיש טוב יותר מבפנים ואז זה מקרין אוטומטי כלפי חוץ". 

"לא צריך להרעיב את עצמך כדי לרדת במשקל. אפשר להביא אנשים לאמץ הרגלי אכילה בריאים, להיות במשקל יעד בריא ולחיות חיים מאוזנים. לגוף האדם מנגנון טבעי המאפשר לו להיות במשקל תקין, צריך לדעת מה נכון לגוף שלנו ומה לא. ריטה מובילה את המערך לבדיקת דם ייחודית שיכולה לגלות לנו מה הגוף שלנו יודע לפרק ולעכל ומה פחות". 

ליבי בחתונה של אחותה

ליבי בחתונה של אחותה צילום: שגב דהן