"בור וטיפש; מריר ובינוני": עמית סגל תוקף את עיתונאי "הארץ"

אורי משגב הגיב לציוץ של העיתונאי והפרשן הסרוג נגד עמרי שרון, ועמית סגל לא נשאר חייב: "הוא היה חבר כנסת שנבחר בזכות אביו; שהיה שליחו של אביו לערפאת; שישב בפורום החווה המושחת שיזם את ההתנתקות; ושהלך לכלא על עבירות שביצע עבור אביו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 22:44 כא באדר התשפג

"בור וטיפש; מריר ובינוני": עמית סגל תוקף את עיתונאי "הארץ"
צילום: Flash90

הרפורמה המשפטית מציתה בחודשים האחרונים הפגנות רבות ברחבי המדינה, והטיפול במפגינים הפך גם הוא לאחד מהנושאים הסועירם שעל סדר היום. ולפני כשבועיים ציץ  העיתונאי והפרשן הסרוג ציוץ נגד עמרי שרון, בנו של ראש הממשלה שרון, אורי משגב הגיב - וסגל לא נשאר חייב.

הקרב של סגל ומשגב

"עמרי שרון ששתק בחקירותיו ודרס את מתיישבי גוש קטיף מדבר בהפגנה על דורסנות. מדבר. על דורסנות", כתב עמית סגל בתדהמה נגד אדריכל העקירה. אורי משגב, עיתונאי "הארץ", ענה לסגל וכתב: "מה היה תפקידו של עמרי שרון בהתנתקות? לא זכור לי שנשא בתפקיד רשמי. אם הכוונה לייחס לו את מעשי אביו ועברנו למוסר בנוסח 'שיני בנים תקהינה' - אנא עדכן רשמית ונוכל להתייחס בהרחבה".

שרון

שרון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

סגל אמנם חיכה, אך עדכן רשמית את משגב בציוץ תגובה וכתב בחריפות: "אין דרך נעימה לומר זאת: אורי משגב בור וטיפש". סגל פירט: "בור, כי הוא לא יודע שעמרי שרון היה חבר כנסת שנבחר בזכות אביו; שהיה שליחו של אביו לערפאת; שישב בפורום החווה המושחת שיזם את ההתנתקות; ושהלך לכלא על עבירות שביצע עבור אביו. וטיפש - שלא היה לו שכל לעשות גוגל לפני שיצייץ".

ההצהרה של עמית סגל

הפרשן הסרוג הוסיף גם עקיצה: "כמו כן, הריני להצהיר שלא משנה מה יעוללו ילדיו של אורי משגב, לעולם לא אפקוד עליהם את עוון אביהם המריר והבינוני".