עמית סגל ממליץ לרמטכ"ל: דחוף, קח יועץ תקשורת

בעקבות נאומו של הרמטכ"ל וההבהרה שסיפק לאמירתו השנויה במחלוקת, מגיב הפרשן הפוליטי ואומר כי הלוי "נד בין תמיכה בדיקטטורה בטוחה לבין תמיכה כמעט מפורשת במחאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 21:36 יט באדר התשפג

עמית סגל ממליץ לרמטכ"ל: דחוף, קח יועץ תקשורת
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הסערות האחרונות שעוררו דבריו של הרמטכ"ל הרצי הלוי, וההבהרה שסיפק היום, מגיב הפרשן הפוליטי עמית סגל ואומר כי הדבר הבולט ביותר הוא הצורך של הרמטכ"ל ביועץ תקשורת. "התנודות הפראיות של הרמטכ"ל בין תמיכה בדיקטטורה בטוחה לבין תמיכה כמעט מפורשת במחאה"  כתב הפרשן הפוליטי, "מעידות שיותר מהכל, הוא זקוק בדחיפות ליועץ תקשורת". 

את הדברים מייחס סגל לאמירה השנויה במחלוקת שסיפק הרמטכ"ל כי "עדיפה דיקטטורה בטוחה על אנרכיה לא מוגנת" ולהבהרתו היום בטקס, שם אמר: "השבתי תשובה ערכית על חובתנו להגן, על כך שאהיה במדינה הזו תמיד והוספתי משפט שלא הייתי צריך לומר ושאינו משקף את תפיסת עולמי לחלוטין".

. האלוף הלוי

. הרמטכ"ל הלוי צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"הקשבתי לרחשי הלב, לדעות ולתפיסות השונות"

במהלך נאומו רב-אלוף הרצי הלוי יצא במסר תקיף נגד סרבנות, אבל יחד עם זאת סיפר כי ניהל שיחות סביב הקונפליקטים הנוכחיים בחברה. "בימים האחרונים שוחחתי וקיימתי פגישות עם מאות מפקדים במילואים מכל הזרועות והאגפים של צה"ל", כך אמר הרמטכ"ל.

"הקשבתי לרחשי הלב, לדעות ולתפיסות השונות. הייחודיות והמורכבות של ימינו, ימים של מחלוקת בחברה הישראלית, מצאו ביטוי בדבריהם", עוד אמר הלוי כי "הבעתי את הערכתי הרבה והגיבוי המלא שאני נותן לפועלם ואת התנגדותי לאמירות שגינו את שמם של חלק מהמשרתים".