צופית גרנט מחזקת: "מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר"

אשת התקשורת ובת זוגו של הזמר המפורסם יוצאת להגנתו בכל הקשור לגידול הילדים: "כמה אתה דואג לכל ילד שלך, איך אתה מתרוצץ בין ילד לילד". גרנט מוסיפה: "הדרישה היחידה שלי תהיה שינהגו בך בכבוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 20:40 יט באדר התשפג

צופית גרנט מחזקת: "מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר"
צופית גרנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יוצאת להגנתו: אשת התקשורת צופית גרנט, משתפת מפעם לפעם על הזוגיות המיוחדת שלה עם הזמר המצליח שולי רנד. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם מספרת על האיכויות ההוריות של שולי ותוקפת את מי שמבקר אותו: "אני עדה ביום יום שלנו איזה אבא מדהים אתה" היא כותבת ותוקפת את מי שמעז לצאת נגדו: "הלייבים המרושעים שמנסים להוציא אותך קטן הם שקריים מיסודם והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך".

הפוסט המלא של צופית גרנט:

"שולי, אהוב שלי" היא כותבת, "אני עדה ביום יום שלנו איזה אבא מדהים אתה, כמה אתה דואג לכל ילד שלך, איך אתה מתרוצץ בין ילד לילד ובין שתי הבנות המקסימות שלך, בכל רחבי הארץ". גרנט ממשיכה ומספרת על ההשקעה של רנד: "נותן לכולם הכל מכל וכל, זמן, הקשבה, מלא כסף, מממן להם את טיפולים היקרים ביותר שיש, שכל ישר, דרך, תשומת לב מירבית באהבה אין סופית ורצון להושיע".

שולי רנד חוגג 61, צופית הקדישה לו שיר

גרנט ורנד, "אני מזמינה את כל ילדיך הבייתה" צילום: Gershon Elinson/Flash90

"אני מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר"

על הקשר והיחס שלה לילדיו היא כותבת: "אני מזמינה את כל ילדיך אליך הביתה באהבה ושמחה, שולי הדרישה היחידה שלי תהיה שינהגו בך בכבוד וסה"כ זה קורה". בעבר התבטאה גרנט בנושא והצהירה כי ביתם פתוח לכל ילדיו של רנד.

גרנט יוצאת להגנתו של רנד ותוקפת: "הלייבים המרושעים שמנסים להוציא אותך קטן הם שקריים מיסודם והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך" ומוסיפה: "אני מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר, אספר על התהליכים המוצעים ועל החבלה בדרך. אני גאה בך ואוהבת אותך".