הכוכב ההוליוודי היהודי ספד לשחקן הישראלי: "אהבתי מאוד את הבן אדם הזה"

גם בהוליווד סופדים לשחקן הישראלי הוותיק, כאשר השחק היהודי אדם סנדלר, צייץ בחשבון הטויטר שלו הספד קצר לזכרו של טופול. סנדלר סיפר כי גדל על טופול ומחשבותיו עם משפחתו האבלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 10:49 יט באדר התשפג

הכוכב ההוליוודי היהודי ספד לשחקן הישראלי: "אהבתי מאוד את הבן אדם הזה"
אדם סנדלר, צילום: shutterstock

הכוכב ההוליוודי ספד לחיים טופול: בשבוע שעבר (ה') כשהוא מלווה בילדיו ונכדיו, הלך לעולמו השחקן חיים טופול. טופול, מחשובי השחקנים בהיסטוריית התיאטרון והקולנוע הישראלי זכור בין היתר בזכות הסרטים "סלאח שבתי" ו"הכנר על הגג" בהם כיכב. טופול, זוכה פרס ישראל למפעל חיים, וב-2015, זכה גם בפרסים בינלאומיים חשובים כמו גלובוס הזהב ואף היה מועמד לפרס האוסקר.

אדם סנדלר ספד לחיים טופול: "אהבתי את הבנאדם הזה מאוד בילדותי ומודה לו על כל מה שנתן"

טופול כטוביה החולב, "הכנר על הגג"

טופול כטוביה החולב, "הכנר על הגג" צילום: Flash90

דבר מותו הגיע אף מעבר לים, וגם בהוליווד ספדו לשחקן הישראלי המוכר, הכוכב ההוליוודי אדם סנדלר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו הספד קצר לשחק הישראלי "חיים טופול! אהבתי את הבנאדם הזה מאוד בילדותי ומודה לו על כל מה שנתן. מחשבותי עם המשפחה."

בשנה שעברה נודע כי טופול סובל מאלצהיימר ובימים האחרונים מצבו הידרדר, הלילה כאמור הוא נפטר בביתו מלווה בבני משפחתו. נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לטופול וכתב: "מכנר על הגג ועד לגג העולם, חיים טופול שהלך מאיתנו היה מאמני הבמה הישראליים הבולטים, שחקן מחונן אשר כבש במות רבות בארץ ומעבר לים, מילא בנוכחותו את מסכי הקולנוע ובעיקר נכנס עמוק לליבנו".