ליבי נחימובסקי תלתה בבית תמונה של אישה מפתיעה: "הכל בזכותה"

לרגל יום האישה הסבירה אושיית הרשת למה בכלל צריך יום אישה. בהמשך גם חשפה כי האישה שמעוררת אצלה השראה היא הרבנית חיה מושקה, אשתו של הרבי מיליבאוויטש

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 19:37 טו באדר התשפג

ליבי נחימובסקי תלתה בבית תמונה של אישה מפתיעה: "הכל בזכותה"
ליבי נחימובסקי, צילום: שגב דהן

חוגגת את יום האישה: יום האישה מצויין היום (ד') וכמו רבות אחרות, גם אושיית הרשת האהובה ליבי נחימובסקי מצינת את היום החשוב. בראיון שערכה באחת מההשקות בהן שהתה, נשאלה נחימובסקי האם היא מציינת את היום וענתה שהיא בהחלט מציינת, בהמשך הריאיון היא אף חשפה כי תמונה של אישה מיוחדת תלויה אצלה בבית - חיה מושק רעייתו של הרבי מיליבאוויטש זצ"ל.

"מה זאת אומרת למה צריך את היום הזה?"

לאחר שנשאלה "למה צריך את היום הזה?" ענתה נחימובסקי: "מה זאת אומרת למה צריכים יום כזה?" אמרה והמשיכה: "מי יולדות? מי בהיריון?, מי מנהלות בתים וקריירות ועושות כל כך הרבה דברים אם לא נשים". אמרה. בהמשך ציטטה ואמרה: "'בזכות נשים צדקניות נגאלנו', עם ישראל קיים בגלל נשים".

הרבי מילובביץ

הרבי מילובביץ'. "מאחריו הייתה אישה שהכל בזכותה" |  צילום: Doron Horowitz/Flash90

"מאחוריו הייתה אישה שהכל בזכותה"

לאחר מכן נשאלה נחימובסקי האם יש אישה שמהווה השראה עבורה והפתיעה בתשובה: "יש לי בבית תמונה של הרבנית חיה מושקא, אשת הרבי מיליבאוויטש. היא מסרה את נפשה כדי שהרבי יהיה רבי, והיא כביוכול הייתה מאחורי הקלעים"  אמרה. לסיום הוסיפה נחימובסקי כי "בעצם היא ניהלה את הכל, הרבה אנשים מכירים את הרבי מיליבאוויטש, אבל מאחריו הייתה אישה שהכל בזכותה".