חן אמסלם בצעד שלא עשתה מעולם

בפעם הראשונה בחייה, חן אמסלם תוביל קמפיין אופנה, השחקנים חן אמסלם ונדב נייטס נבחרו כפרזנטורים של רשת O&H - היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ – 1.5 מיליון שקל 

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 12:39 טו באדר התשפג

חן אמסלם בצעד שלא עשתה מעולם
חן אמסלם, צילום: מאיר כהן

השחקנית חן אמסלם והשחקן נדב נייטס נבחרו כפרזנטורים של רשת O&H. הקמפיין הראשון בכיכובם לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2023 -  יעלה במהלך החודש והיקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ: 1.5 מיליון שקל.   

חן אמסלם עושה את זה בפעם הראשונה: "מדובר במהלך אסטרטגי"

נדב נייטס

נדב נייטס צילום: יובל חן

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים ואת המסרים השיווקיים של הרשת ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים. השפה מדגישה את העובדה שרשת O&H הינה בית של מותגים ומציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם:  נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד."

צדיקה: חן אמסלם חושפת מה המצווה שהיא לא מוותרת עליה

בעבר אמסלם סיפרה בראיון ללאישה: "אני לא מגדירה את עצמי דתייה, אבל אני לא מדליקה אש בשבת, שומרת כשרות ולא עובדת בשבת. עד לפני שנה־שנתיים לא הייתה אפשרות לבקש בחוזה דבר כזה, ולשמחתי היום יש הרבה שחקנים שלקחו על עצמם לא לעבוד בשישי בערב וסללו לי את הדרך. לפני שש שנים, כשעשיתי את 'שיער' בקאמרי, לא הייתה לי בכלל התעוזה לבקש דבר כזה. הייתי עושה וידיאו־קידוש עם המשפחה וזה היה כל כך עצוב, שאני לא מוכנה לזה יותר".