צפו צדיקה: הדרישה של הזמרת אודיה בצילומים לקמפיין אופנה

במהלך צילומים לקמפיין החדש של חברת קסטרו, הזמרת הדתיה לא ויתרה על אחת ממצוות חג הפורים ושליחי חב"ד הגיעו לסט הצילומים כדי לקרוא לה את מגילת אסתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 17:24 יד באדר התשפג

צדיקה: הדרישה של הזמרת אודיה בצילומים לקמפיין אופנה
אודיה בהישג חדש, צילום: שי פרנקו

אודיה הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות המצליחות ביותר במדינה, וכבשה את הבמות הגדולות, את מצעדי ההשמעות וכמה קמפיינים גדולים במיוחד. במהלך צילומים לקמפיין החדש של חברת קסטרו שהתקיימו היום (ג'), חג הפורים, אודיה לא ויתרה על אחת ממצוות היום, קריאת מגילת אסתר. לסט הצילומים במדבר הגיעו במיוחד שליחי חב"ד לקרוא לה את המגילה.

אודיה משתפת את הגבול שלה: לא אעשה את זה בעד שום סכום שבעולם

כאמור, אודיה הגיעה ממשפחה דתית, וגם היא בעצמה משתדלת לשמור על שבת וכשרות, וקרובה לדת. בראיון עם בר זגה בפנאי פלוס היא דיברה על ההצלחה שהגיעה בבת אחת, על המשפחה הדתית והערכים עליהם גדלה, וגם על הרב שמלווה אותה לאורך הקריירה.

אודיה

אודיה צילום: עומרי סילבר ורונן אטדגי

"בגיל ההתבגרות שאלתי שאלות על מהות החיים", סיפרה, "ואז חזרתי אליי, שזה אומר שבתות, חגים, תעניות שאני כן עושה". כשנשאלה האם תסכים להופיע בשבת, היא השיבה בצורה נחרצת, "מה פתאום. לא בעד שום סכום שבעולם". המשפחה של אודיה מקבלת את הקריירה שלה בהבנה, ושמחים מההצלחה שלה, "אמא שלי מתפללת על זה כבר שנים".

"הייתי רוצה להתלבש יותר בצניעות, זה תחום שקשה לי איתו"

על שבת אודיה אמנם מקפידה, אך יש תחומים שיותר קשים לה. "הייתי רוצה להתלבש יותר בצניעות", היא שיתפה בראיון, והסבירה שלכל אחד יש עבודה רוחנית כלשהי. "אני רוצה להאמין שאני בדרך לשם". כדי לצלוח את העולם החילוני בו היא נמצא, לאודיה יש ליווי צמוד, "יש לי רב שאני מתייעצת איתו על כל דבר", שיתפה הזמרת, "הוא אפילו מעורב ברמת הטקסט של השיר".