קמפיין של למעלה מ-2 מיליון שקלים: ההישג החדש של אודיה

הזמרת שכבשה את מצעדי ההשמעות, את הבמות ואת המדינה כולה, זוכה להישג נוסף בקריירה עם קמפיין נוסף לרשת ההנעלה, בה היא כיכבה כפרזנטורית בשנה האחרונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/23 11:15 ו באדר התשפג

קמפיין של למעלה מ-2 מיליון שקלים: ההישג החדש של אודיה
אודיה בהישג חדש, צילום: שי פרנקו

הזמרת אודיה כבשה לאחרונה כמעט כל פסגה אפשרית. לא מזמן היא הופיעה במנורה ואירחה שמות גדולים כמו עידן רייכל ונועה קירל, כתבה את שיר העזיבה של עומר אדם, ואפילו זכתה לחיקוי בתכנית הסאטירה המצליחה ארץ נהדרת. השירים שלה הופכים בזה אחר זה ללהיטים והיא כבשה את פסגות המצעדים של יוטיוב, אפל מיוזיק וספוטפיי. בנוסף להישגים המוזיקליים, אודיה הייתה בשנה האחרונה הפרזנטורית של רשת ההנעלה "scoop".

אודיה תוביל את הקמפיין החדש של רשת scoop

כעת אודיה ממשיכה להפתיע בהישגים, ונחתמה על עונה נוספת עם הרשת. הקמפיין שתוביל הזמרת צפוי לעלות במרץ, והושקעו בו כ-2.5 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה לרגל השקת הקולקצייה החדשה לקיץ 2023 והוא יכלול בין היתר: סרטונים בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של אודיה אזולאי. לצידה של הזמרת תצטלם אדר כהן, מעצבת האופנה מאשדוד, ששרדה את התאונה הקשה בטולום שבמקסיקו, במהלכה איבדה את ידה. אדר נמצאת בשיקום ארוך בביה"ח תל השומר וצפויה להשתחרר בימים הקרובים, לקראת צילומי הקמפיין.