סינדרלה, סקובידו ואשר מארץ נהדרת: מצעד התחפושות של הסלבס

לכבוד חג הפורים, הרשת התמלאה בתמונות וסרטונים של הסלבס מחופשים לשלל דמויות מהסרטים | איזו אושייה התחפשה לסינדרלה ואיזה חבר כנסת התחפש לשאולי מארץ נהדרת?

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 21:15 יג באדר התשפג

סינדרלה, סקובידו ואשר מארץ נהדרת: מצעד התחפושות של הסלבס
צילום: Michael Giladi/Flash90

יהודים רבים ברחבי העולם החלו לציין הערב (ב') את חגיגות חג הפורים עם קריאת מגילת אסתר בבתי הכנסת. אחד המנהגים האהובים והבולטים ביותר של החג הוא להתחפש לכל מי שהיינו רוצים להיות ליום אחד. לכבוד חג הפורים, הרשת התמלאה בתמונות וסרטונים של הסלבס מחופשים לשלל דמויות מהסרטים.

יוצרת התוכן והמעצבת הסרוגה, קארין קליינברג, התחפשה יחד עם משפחתה לגיבורי הסרט "אלאדין". קארין התחפשה ליסמין, אריאל לאלאדין, ואילו איתי, בנם הקטן, התחפש לאבו הקוף.

אושיית הרשת, קורין גדעון, שבשנה האחרונה משפחתה גדלה משלושה לארבעה, בחרה להתחפש יחד עם בתה הקטנה, אלונה, לסינדרלה. "השנה אני לכלוכית אבל החג אני סינדרלה", כתבה גדעון בעמוד האינסטגרם שלה.

השחקנית ומנחת הטלוויזיה, מאיה ורטהיימר, שבימים אלו חזרה לארצות הברית, התחפשה יחד עם משפחתה לדמויות מהסדרה הנוסטלגית: "סוקיבידו". בתה הקטנה, אסיה, התחפשה לסוקיבדו, מאיה לחברו הטוב, נורוויל "שאגי" רוג'רס, ובעלה אסף זמיר, התחפש לווולמה דינקלי. "scooby dooby doo חג פורים שמח ממשפחת זמיר", כתבה ורטהיימר.

השחקנית ומגישת הטלוויזיה, ירדן הראל, התחפשה יחד עם משפחתה לדמויות מהסרט "מואנה" וציינה כי זה הסרט האהוב עליה ועל ילדיה. "מכירים את כל השירים בעל פה ושרים ורוקדים בסלון בקולי קולות. מאווי הוא הגיבור של גפנון ולני היא פשוט מואנה. ואם יורשה לי להיות קלישאתית לרגע -טה פיטי לא יכולה להתקיים בסרט בלי הלב שלה, ואיזו זכות שיש לי את שני הלבבות שלי שגורמים לנו לפרוח יחד", כתבה הראל.

גם במערכת הפוליטית לא ותירו על התחפושות

למרות שבכנסת לא תמיד דואגים לשמור על נימוסים והליכות, על דבר אחד הם שומרים באדיקות. מראה רשמי ולעיתים גם אפרורי. לכן פורים זו הזדמנות מצויינת לחברי הכנסת להראות קצת צבע ולהפגיז בלוק מרשים. במהלך ההצבעות על חוק החמץ, הגיעה חברת הכנסת מהמחנה המלכתי, פנינה תמנו שטה כשהיא חבושה בכובע בוקרים ייחודי ועם מעיל דק בגוונים חומים.

פנינה תמנו שטה, קאובוי בכנסת

פנינה תמנו שטה, קאובוי בכנסת צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

מי שמפתיע כל שנה מחדש הוא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שהשנה התחפש לשאולי מ"ארץ נהדרת". "חני ואני מאחלים לכל בית ישראל, חג פורים שמח", כתב ליברמן בעמוד האינסטגרם שלו.