קרן פלס מאמינה: "היום אני מבינה שיש לנו כוח, בורא עולם"

לאחר שחוותה משבר רפואי שטלטל את עולמה, הזמרת המצליחה ראתה פתאום את הסימנים שנשלחו אליה הרבה קודם, והודתה, "בורא עולם רוצה אותנו חיים והוא שולח לנו מסרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 15:16 יג באדר התשפג

קרן פלס מאמינה: "היום אני מבינה שיש לנו כוח, בורא עולם"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

קרן פלס, אחת מהאמניות המצליחות והוותיקות בארץ, נחשפת בימים אלו אל מול מצלמות הסדרה "מחוברים" המשודרת בהוט. במהלך הסדרה היא חשפה את המשבר הבריאותי שהכה בה לפני כשנתיים, במהלכו אובחנה אצלה דליפה של נוזל המוח והשדרה. בראיון לאורית מרלין רוזנצוויג במגזין "לאישה", הזמרת תיארה את התחושות הקשות שחוותה בתקופה הזו.

"בורא עולם רוצה אותנו חיים ושולח לנו כל הזמן מסרים"

"שנה ומשהו נדדתי בין בדיקות וטיפולים שלא עבדו", סיפרה בראיון, "הקפדתי שתהיה לתקשורת תחושה שהכול בסדר איתי, ולכן התגייסתי לייצר עוגנים שבהם אני מופיעה, כי לא רציתי שיחטטו לי בתוך ההליך הרפואי". הזמרת שיתפה כי התקופה הקשה גרמה לה להבין כמה דברים חשובים. "הבנתי שזה בכלל לא קשור לתפוקה ולצפיפות של היומיום או האינטנסיביות, אלא לשאלה האם יש לי תקשורת בריאה עם הגוף שלי", הסבירה והודתה, "היום אני מבינה שיש לנו כוח, בורא עולם, והוא רוצה אותנו חיים ושולח לנו כל הזמן מסרים".

"אני מדברת עם אלוהים"

בהמשך לדבריה, פלס הודתה באופן אישי, "אני, אגב, מדברת עם אלוהים". הזמרת הסבירה כי המסרים שבורא עולם שולח לנו גדלים בכל פעם שאנחנו לא מקשיבים או מתייחסים אליהם, "הוא מגדיל את המסר עד שבסוף הוא צועק עלייך, ואם לא הקשבת הוא יוריד לך לום על הראש". פלס מתייחסת באופן ישיר למשבר הרפואי שלה, וליכולת שהייתה לה למנוע אותו, "בפירוש יכולתי להקשיב למסר מוקדם יותר ולא לעשות מעבר ליכולת של הגוף שלי".