קרן פלס מכבדת ומסבירה: "הגעתי עם שמלה בגלל שלא כפו עליי"

הזמרת והמלחינה המפורסמת הופיעה בהיכל התרבות במודיעין מול אנשי ונשות בנימין בלבוש צנוע והפעם מתוך בחירה: "כשמכבדים אותי, אני מכבדת גם. יש לי רצון להיות חלק מההוויה במקום בו אני נמצאת"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/01/23 11:09 כד בטבת התשפג

קרן פלס מכבדת ומסבירה: "הגעתי עם שמלה בגלל שלא כפו עליי"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת והמלחינה המפורסמת, קרן פלס, רגילה להופיע מול קהל של אלפים על במות שונות ברחבי הארץ. בהופעה בהיכל התרבות במודיעין מול אנשי ונשות של המועצה האזורית בנימין, הגיעה פלס בשמלה צנועה והפעם מתוך בחירה. את הבחירה שלה להגיע בלבוש צנוע, הסבירה פלס בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה.

"אמרתי לקהל שהגעתי עם שמלה בגלל שלא כפו עליי לשים את זה, מתוך שרק הסבירו לי מי האוכלוסייה וכשלא כופים עליי משהו. שמכבדים אותי, אני מכבדת גם. יש לי רצון להיות חלק מההוויה במקום בו אני נמצאת. האנשים והנשים שהיו שם הם בחרו את ההופעה שלי. מטה בנימין עשו סקר ובחרו אותי", שיתפה פלס. 

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"כשיש הקשבה הדדית אין שום סיבה שבחיים נריב על כלום"

פלס הוסיפה ואמרה כי היא לא דילגה על אף מילה בהופעה, למרות הקהל הדתי. "שרתי את כל חטאיי והם הקשיבו לטקסט. לא דילגתי על אף מילה, לפעמים אני מדלגת על חלק מהמילים. עמדתי ושרתי. הם אומרים לי שהשירה שלי 'תמה' ועשיתי את זה בשירה תמה. אמרתי להם 'כשיש הקשבה הדדית, כמו שקורה פה עכשיו, אין שום סיבה שבחיים נריב על כלום' והם הריעו וצרחו בשירים שלא הייתם מאמינים", אמרה הזמרת.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהזמרת מכבדת את הקהל שמגיעה להופעותיה. לקראת הופעתה ביישוב אלקנה, ביקשו תושבי המקום מההפקה כי הזמרת תופיע בלבוש צנוע. פלס כיבדה את בקשתם והופיעה כשהיא לבושה בשמלה צנועה. "ביקשו ממני לבוא בלבוש צנוע ואני מאוד אוהבת ומכבדת את זה. אנחנו צריכים להתחשב אחד בשני. אנחנו חיים פה ביחד", אמרה במהלך ההופעה באלקנה וריגשה את הקהל.