מונולוג שלם על אחדות: שלמה ארצי עצר את ההופעה באמצע

הזמר הפופולארי הותקף השבוע בידי אחינועם ניני שטענה כי הוא "חלבי ורופס" בכל הנוגע למחאה החברתית. ארצי עצר את ההופעה באמצע והגיב: "שנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני 2000 שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/23 22:33 ט באדר התשפג

מונולוג שלם על אחדות: שלמה ארצי עצר את ההופעה באמצע
שלמה ארצי, עצר את ההופעה, צילום: Flash90

מגיב להתקפה של ניני: שלמה ארצי הוא יותר מעוד זמר במוסיקה הישראלית. הוא אחראי לפסקול חיים של רבים במדינה ושירים רבים שלו כבר מזמן הפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית. למרות כל אלה ואולי בגלל כל אלה, עבור רבים, דעתו של ארצי על הנעשה במדינה חשובה במיוחד. היום, עצר ארצי באמצע הופעה שקיים ובמשך מספר דקות דיבר אל הקהל על תחושותיו בתקופה זאת.

צפו במונולוג של שלמה ארצי:

ארצי עצר את ההופעה: "מפחד מהקדוש ברוך הוא" צילום: חי שלום

הדברים מגיעים על רקע דבריה של הזמרת אחינועם ניני, שמוקדם יותר היום תקפה את ארצי. ניני כתבה על מקומם של אמנים במחאה נגד הרפורמה המשפטית ותקפה: "שנים של שתיקת האמנים, שמתחבאים מאחורי תירוצים מכאן עד סוף העולם וכשהם כבר אומרים משהו זה כל כך חלבי ורופס שלא אמרו כלום (בסגנון שלמה ארצי), שחס וחלילה לא יבואו אליהם בטענות ויבטלו איזה כרטיס למופע". 

שלמה ארצי. סינגל חדש

שלמה ארצי. סינגל חדש צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"אני מפחד מהקדוש ברוך הוא, אני בן 73"

ארצי כאמור, הגיב לדברים היום במהלך הופעה שקיים. באמצע ההופעה עצר ארצי והחל במונולוג: "קודם כל אני רוצה להגיד שאני מפחד וחרד ממה שקורה בארץ שמשנה את פניה. וחוץ מזה אם אתם רוצים לדעת ממה אני באמת מפחד בלילה, זה מהקדוש ברוך הוא, אני בן 73" אמר.

בהמשך הוסיף ארצי: "אנחנו נמצאים בסיטואציה ואני באמת חרד מה יהיה איתנו, מהמהירות שזה קורה, מהשינוייים. על איזה דמוקרטיה בסיסית ואנושית נאבקים פה כל כך הרבה אנשים, שנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני 2000 שנה וכדאי שנזכור את זה" אמר ארצי לקול תשואות הקהל. "אין לנו מדינה אחרת" סיים ארצי את דבריו