מפשע ברחובות למיליוני צפיות: הזמר הסרוג חושף סיפור מרגש

שנה לאחר שהשיר "יש בך הכל" פורסם, הזמר עקיבא תורג'מן פרסם פוסט בו חשף את הסיפור שעומד מאחורי השיר, ומדבר על החיבור המיוחד בינו לבין השחקן הראשי של הקליפ: "שנינו עברנו את אותם צמרמורות בגוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/23 20:31 ט באדר התשפג

מפשע ברחובות למיליוני צפיות: הזמר הסרוג חושף סיפור מרגש
עקיבא תורג'מן , צילום: שי פרנקו

חשיפה מרגשת לכבוד יום הולדת שנה לשיר המצליח: שירו של הזמר עקיבא תורג'מן - "יש בך הכל", הספיק לצבור מיליוני צפיות ביוטיוב, והושמע אלפי פעמים ברדיו. כמעט שנה לאחר שפורסם, הזמר הדתי שיתף פוסט מרגש בפייסבוק בו חשף את הסיפור שעומד מאחורי הקליפ, לצד תמונה של חיבוק מלא רגש עם אמיר זרד, השחקן והגיבור האמיתי של השיר האהוב.

"לפני שנה 'יש בך הכל' יצא לעולם! השיר הזה הגיע לכל כך הרבה כיוונים ולבבות, שלא חלמתי", פתח תורג'מן וכתב "אני מרגיש שזה פלא גדול משמיים שהשיר יצא יחד עם קליפ בכיכובו של אמיר זרד, שהביא את הסיפור האישי שלו, ולימד אותי ואת הקהל שיעור באמונה בטוב שבנו, ובבחירה בחיים בכל יום מחדש".

"החבר נתן לו פטיש 5 קילו ואמר לו- עכשיו, תשבור את הקיר הזה"

עקיבא סיפר כי במהלך בשיחת ההיכירות עם במאי הקליפ, ביקשו מאמיר זרד, שנבחר לשחקן הראשי, לשתף אותם ברגע של תקווה מתוך החיים שלו,  "אמיר סיפר על תקופה מאוד קשה בילדותו שכוללת ניכור חברתי, יציאה לרחוב ולפשע וחיים שילד לא אמור לחיות, ואיך היה שם מישהו אחד, דמות מהשכונה שראתה אותו".

עקיבא שיתף בסיפור יוצא הדופן של אמיר: "יום אחד לקח אותו אל מבנה נטוש רחוק מהעיר ואמר לו- תכתוב על הקיר הזה את כל הדברים הכי קשים שאנשים אמרו לך ועליך בחיים. ואמיר כתב וכתב. סיים 2 בקבוקים של צבע, ואז החבר נתן לו פטיש 5 קילו ואמר לו- עכשיו, תשבור את הקיר הזה!".

"ששנינו עברנו את אותן צמרמורות בגוף"

"ששנינו עברנו את אותן צמרמורות בגוף". כתב הזמר הדתי המוכר, "והבנו שלא צריך להמציא סיפור לקליפ, כי אין סיפור מתאים מהחיים של אמיר בעצמם". כך הקליפ בכיכובו של זרד, הילד שהתחיל את דרכו ברחובות, הגיע למיליוני צפיות ביוטיוב ונחל הצלחה אדירה. עקיבא סיים את הפוסט באיחול: "מה אני אגיד לכם? שנעיז לשבור קירות ולזכור שיש בנו הכל הכל הכללל". 

עקיבא בהופעה

עקיבא בהופעה צילום: יח"צ