"יצאתי עכשיו למרפסת": הקצין שנפצע קשה בפיגוע פרסם הודעה מחזקת

נדב, הקצין הפצוע מהפיגוע בעיר דוד, פרסם היום הודעה לעם ישראל בה הוא מעדכן בשיפור במצבו וביציאה מטיפול נמרץ לאחר חודש של אשפוז קשה. "תודה לאל יצאתי עכשיו למרפסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 22:42 ח באדר התשפג

"יצאתי עכשיו למרפסת": הקצין שנפצע קשה בפיגוע פרסם הודעה מחזקת
פיגוע עיר דוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

הקצין הפצוע מעדכן בשיפור במצבו: לאחר שהתבשרנו לאחרונה כי מצבו של נדב, הקצין שנפצע קשה בפיגוע הירי בעיר דוד לפני כחודש, השתפר משמעותית והוא פקח את עיניו ויצר קשר סובביו, נדב פרסם היום (ד') מסר ראשון לעם ישראל.

בלוח מיוחד כתב הקצין הגיבור הודעה מרגשת על השיפור במצבו "תודה לאל יצאתי עכשיו למרפסת של הבית חולים אחרי חודש בטיפול נמרץ" כתב נדב, "תודה לכולם. נדי". שמו המלא לתפילה: נדב חיים בן אירית חיה.

אנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו לעמוד בו ויביא רפואה שלמה ומהירה לנדב

נזכיר כי שבוע אחרי הפיגוע, משפחתו של הקצין מסרה כי "ככל הנראה, נידרש לתהליך שיקום ארוך. זהו ניסיון קשה מאוד לכולנו ואנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו לעמוד בו ויביא רפואה שלמה ומהירה לנדב. אנו מאמינים שעלינו לצמוח מכל משבר וגם מהמשבר הקשה הזה, תפקידנו לבנות ולהיבנות. אנו מזמינים את כל עם ישראל להצטרף אלינו בבניית קומה נוספת בכל המישורים: בין אדם לעצמו, בין אדם לאומתו, אדם לחברו ואדם למקום".

זירת הפיגוע בעיר דוד

זירת הפיגוע בעיר דוד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"בגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע"

מג"ד "צפע", סא"ל אלמוג רותם, פרסם אחרי הפיגוע בעיר דוד, מכתב לחייליו בו הוא משבח את מעשיו של סגן נ'. "אחד מפצועי הפיגוע הוא מפקד צוות בפלגה ד' סגן נ'. באירוע, נ' פעל בחדות ובמקצועיות, חתר למגע עד לנטרול המחבל ובגבורתו מנע פיגוע קשה יותר. סגן נ' פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע".