נרקיס מתפעלת מהמנהיג: "הייתי צופה בסטורי שלו כל היום וכל הלילה"

הזמרת הדתייה העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו שיתפה כי היא מתגעגעת למנהיג העם התנ''כי, וקישרה את המאורע למצב במדינה, "איך אנחנו צריכים אחד כמוהו בדיוק עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/23 18:54 ז באדר התשפג

נרקיס מתפעלת מהמנהיג: "הייתי צופה בסטורי שלו כל היום וכל הלילה"
נרקיס מתפעלת, צילום: תום עמוס

היום (ג'), ז' באדר, הוא יום הולדתו ופטירתו של מנהיג העם ההיסטורי, משה רבינו. מי שהבחינה בכך היא הזמרת הדתייה נרקיס, שהחליטה לפרסם אתמול פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, ולשתף את עשרות אלפי עוקביה בתחושותיה לגבי איש האלוקים, שהנהיג את העם במדבר ולא זכה להיכנס לארץ המובטחת.

"יום פטירתו של משה רבינו, האיש שהכי מסקרן אותי בעולם"

בפוסט שהעלתה, כתבה הזמרת הדתייה, "הערב יום פטירתו של משה רבינו", הזכירה לעוקבים, והודתה, "האיש שהכי מסקרן אותי בעולם". משה רבינו היה אמנם בתקופת התנ''ך, אך נרקיס כבר דמיינה איך היו נראים חייו אם היה חי בימינו, "בטח הייתי צופה בסטורי שלו כל היום וכל הלילה", היא שיתפה את מחשבותיה. בתקופה המפולגת בעם, נרקיס הרגישה שחסר מנהיג כמו משה שיחבר בינינו, "איך אנחנו צריכים אחד כמוהו בדיוק עכשיו".

"מה שנגע בי יותר מהכל הייתה הפרידה שלו"

התקופה המתוחה הזכירה לנרקיס את התקופה הקשה של בני ישראל במדבר, והיא קיוותה שמשה רבינו היה יכול להראות לנו את הדרך בתור המדבר שבו אנו נמצאים עכשיו. "מה שנגע בי יותר מהכל הייתה הפרידה שלו מאיתנו", הזמרת גילתה לעוקבים, וציטטה מתוך התנ''ך, "אל תשכחו אותי שרצתי אחריכם כמו סוס במדבר". את הפוסט על המנהיג היא סיימה בבקשה כנה, "משה, תחזור מהר".