הזמרת הדתיה נשאלה מה המטרה שלה בחיים וזה מה שהשיבה

נרקיס, שיודעת הצלחה רבה בחודשים האחרונים, נשאלה באינסטגרם מה מטרתה בחיים. חלק מתשובתה הית: "להשפיע טוב על כל העולם דרך המוזיקה והקול שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 09:29 כח בשבט התשפג

הזמרת הדתיה נשאלה מה המטרה שלה בחיים וזה מה שהשיבה
נרקיס בטקס פרסי אקו"ם | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אחת מהזמרות והיוצרות הדתיות המצליחות בישראל, נרקיס, שפרסמה בתחילת החודש שיר חדש "אין לנו סוף", כותבת באינסטגרם לא מעט על כך שלמרות ההצלחה הגדולה אותה היא חווה בשנים האחרונות, לא תמיד הדברים היו כה חיוביים עבורה. אמש הגדירה נרקיס את מטרתה בעולם.

"אפשר להיות הכל תוך כדי שמירה על הערכים שלך"

הזמרת נשאלה על ידי אחת העוקבות באינסטגרם "מה המטרה שלך בחיים", והשיבה: "לספר לעולם שיש השם. שאפשר להיות הכל תוך כדי שמירה על הערכים שלך. שיש ריפוי ותקומה מכל דבר בעולם. ולהשפיע טוב על כל העולם דרך המוזיקה והקול שלי". 

בחודש שעבר נרקיס התראיינה בתכנית הרדיו הפופולארית "אורטל וליאור" שמשודרת ברדיו לב המדינה וחשפה שהיא בזוגיות חדשה: "כן יש לי אהבה, אני עובדת על זה, לפתוח את הלב מחדש". כך דווח בעמוד הרבנית של האינסטגרם.

"לכל דבר בעולם יש תכלית"

כאמור, בתחילת החודש הוציאה הזמרת האהובה שיר חדש לשנת 2023. את השיר כתבה נרקיס ביחד עם סתיו בגר וצליל קליפי: "זה שיר שירד לכאן כדי לטעת בנו תקווה, כי לא משנה כמה שלפעמים המצב נראה קשה, אבוד או כואב, אנחנו לא לבד, לכל דבר בעולם יש תכלית ולבסוף נמצא את הדרך חזרה לעצמנו ואליו. ולכן, אין שום, אין שום ייאוש בעולם".