אושיית הרשת החלימה מסרטן: "בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים"

אדל בספלוב גילתה על מחלת הסרטן דרך הודעה שקיבלה מעוקבת עירנית. לאחר ניתוח שעברה לכריתת בלוטת התריס, היא סיכמה את החוויה הקשה בפוסט באינסטגרם: "הייתה לי השגחה עליונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/23 18:33 ז באדר התשפג

אושיית הרשת החלימה מסרטן: "בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים"
צילום: שי פרנקו

אדל בספלוב הגיחה לחיינו לפני למעלה מעשור, כשהשתתפה בעונה השנייה של המירוץ למיליון, בה התפרסמה גם ענהאל שמואלי. מאז היא הספיקה להשתתף גם ב"אח הגדול" וב"זוג מנצח", שם זכתה במקום הראשון עם בעלה מצליח. אבל מעל כל תכניות הריאליטי, בולט חשבון האינסטגרם של בספלוב, עם מעל ל-500 אלף עוקבים. כעת היא מנצלת את הפלטפורמה כדי לשתף את עוקביה בחוויה הקשה שעברה.

"רוצה להגיד תודה להשם, אין עוד מלבדו"

לפני שלושה שבועות האושייה קיבלה טלפון מהרופאה האנדיקרינולוגית שלה, שהזמינה אותה לבוא למחלקה. בספלוב, שכבר ראתה כמה סרטים בחיה, הבינה לאן זה הולך. "יש לי סרטן?" היא שאלה את הרופאה, שהשיבה בחיוב. לאחר הבכי וההבנה הכואבת, הרופאה התקשרה שוב והסבירה שצריך לעבור ניתוח. את הניתוח לכריתת בלוטת התריס היא עברה אתמול, וצלחה אותו בשלום. "רוצה להגיד תודה להשם, אין עוד מלבדו", כתבה יוצאת הריאליטי, "יצאתי אפילו בלי נקז, בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים".

"הייתה לי השגחה עליונה"

את הסרטן האושייה גילתה בזכות עוקבת עירנית, ששלחה לה הודעה על בליטה מדאיגה באחת התמונות. בספלוב הלכה לבדוק, והתוצאות אישרו את החששות. "לכו להיבדק", היא מבקשת מהעוקבות שלה, "הייתה לי השגחה עליונה, שמירה מלמעלה מטורפת". בספלוב יצאה מחוזקת מהחוויה הקשה, וביקשה מהעוקבות שלה להעריך יותר את החיים, "תחיו כאילו אין מחר". את הפוסט היא סיימה בתודה מרגשת למנתח ולרופאים שלה, "הצלתם לי את החיים".