כוכבת האינסטגרם מפתיעה: "נידה זה הדבר שאני הכי מחכה לו"

יוצא העונה האחרונה של האח הגדול, בר כהן, מפתיעה ואומרת כי הקפדה על נידה "זו הברכה הכי גדולה לבית ולזוגיות". האם היא מתחזקת? "לא יוצאת בהצהרות אבל אם אני מתקרבת לבורא עולם מבלי להבין את זה אז זכיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 21:50 יד בשבט התשפג

כוכבת האינסטגרם מפתיעה: "נידה זה הדבר שאני הכי מחכה לו"
שמירת נגיעה, אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

בר כהן, היתה המודחת האחרונה שיצאה מבית "האח הגדול" בעונה האחרונה. היא העבירה שלושה חודשים בבית שידע סערות רבות ובתור הזוכה במקום השני היא ידעה עליות ומורדות בעצמה. אבל במהלך שהותה כדיירת בבית, היא לא דיברה על אחת מהמצוות החשובות ביהדות - נידה. אתמול (ש'), בסטורי באינסטגרם היא בהחלט שיתפה ממה שהיא חושבת על הנושא.

"יש בזה כלכך הרבה היגיון בריא"

לכהן יש 215 אלף עוקבים ברשת החברתית והיא מגיבה רבות לשאלות אותן היא מקבלת. אתמול היא נשאלה האם תשמור נידה, וכך השיבה: "זה הדבר שאני הכי מחכה לו. חושבת שנידה זו הברכה הכי הכי גדולה לבית ולזוגיות – אין קשר לשמירת שבת או לא. יש בזה כלכך הרבה היגיון בריא.

"הלוואי שרק אתקרב עוד ועוד"

בהמשך נשאלה האם לדעתה היא עוברת תהליך של התחזקות מאז הקשר עם בן זוגה אליאב, "נראה שאת מבצעת מסורות חדשות מאז היציאה מהתוכנית", כתבה לה אחת העוקבות. כהן השיבה: "אני לא יודעת, אלו מילים גדולות מידיי עבורי - אבל כן יכולה להגיד שקרו לי בחצי שנה האחרונה המון דברים כל כך טובים. המון רגעים כאלה שנשארתי המומה ואני חושבת שזה גרם לי להתקרב או להאמין יותר. לא יוצאת בהצהרות אבל אם אני מתקרבת לבורא עולם מבלי להבין את זה אז זכיתי. הלוואי שרק אתקרב עוד ועוד".