רביטל ויטלזון חשופה: "מודה שקצת כאב לי הלב"

סרטון של הבת שלה מחקה אותה, גרם לסטנדאפיסטית הדתייה לחשוב שאולי היא צריכה להשתנות, "אני עושה את הכי שאני מצליחה ועובדת על עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/23 18:00 כה בשבט התשפג

רביטל ויטלזון חשופה: "מודה שקצת כאב לי הלב"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

בשבועות האחרונים הסטנדאפיסטית הדתייה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטונים שבהם היא מחקה את הילדים שלה, בקונספט של "איך אנשים רגילים מתנהגים" ולאחר מכן "איך הילדים שלי מתנהגים". הילדים שלה לא נשארו חייבים והחליטו להחזיר לה, וצילמו סרטונים בהם הם מחקים את ההתנהלות שלה בבית. ויטלזון הגיבה בהומור, אך היום (ה') חשפה בסטורי תחושות אחרות, "מודה שקצת כאב לי הלב לראות את עצמי", כתבה, "כשנועם מחקה אותי".

"זה כלי לחיים"

אחרי ששיתפה בכנות, היא החלה להסתייג. "אבל קודם כל שיוויון", הודתה, "אני מחקה אותה, היא מחקה אותי". ויטלזון המשיכה בטיעונים בעד הסרטונים של הבת, "דבר שני, הומור", העלתה את הטיעון, "כשהיא רואה שאני רואה אותה ולא נבהלת אלא צוחקות יחד ומתקדמות, זה כלי לחיים". הקומיקאית שיתפה שכשראתה את הסרטון מה שעבר לה בראש הוא שהיא צריכה לנסות להשתנות, אבל אז נזכרה שהיא כבר ניסתה להשתנות אצל כל אחד מהילדים, "ואני עושה את הכי שאני מצליחה ועובדת על עצמי ולומדת ומשתנה כל פעם ממש קצת, אבל בנתיים זה מה שזה".