הלם: אילה חסון עוזבת את ערוץ 13 - זה היעד החדש

העיתונאית הבכירה, אילה חסון, הודיעה כי היא עוזבת את ערוץ 13 ועוברת לתאגיד השידור הציבורי ''כאן": "ניפגש על המסך ונשתמע ברשת ב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 17:33 ה באדר התשפג

הלם: אילה חסון עוזבת את ערוץ 13 - זה היעד החדש
אילה חסון, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

העיתונאית הבכירה, אילה חסון, הודיעה היום (א') כי היא עוזבת את ערוץ 13 ועוברת לתאגיד השידור הציבורי ''כאן". "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13", כתבה חסון בעמוד הטוויטר שלה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים. להמשיך איתי ניפגש על המסך ונשתמע ברשת ב", כתבה חסון.

העיתונאית הבכירה מתנצלת: "שגיאה לא ראויה"

נזכיר כי עיתונאי הארץ אורי משגב תקף בטוויטר את עיתונאית רשת 13 איילה חסון, על כך שהשוותה לכאורה בין החשוד באונס בגדרה, לבין אבי חימי, יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר. בציוץ שפרסם העלה תמונת מסך מתוך תכניתה של חסון ששודרה אמש, ובה, על רקע דמותה של העיתונאית, מוצגת תמונתו של החשוד באונס תחת הכותרת: "פני הרוע".

מגישת חדשות 13 בחרה להגיב ואמרה כי "למען הסר ספק, הכתוב אמש שנשאר על תמונתו של עוד אבי חימי, היה תוצאה של טעות טכנית של חדשות 13". כך כתבה היום בטוויטר והתנערה: "לי לא הייתה שום מעורבות קשר או אחריות לשגיאה הלא ראויה הזו".