הזמרת הדתייה מתמוגגת מהתמונות שלה: "בינה מלאכותית משוגעת"

הבינה המלאכותית משתלטת על חיינו וכל אחד יכול לייצר תמונה של כל דבר העולה על רוחו. הזמרת נרקיס פרסמה סרטון עם תמונות רבות שלה שיצרה בינה מלאכותית והתמוגגה: "משוגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 10:22 ב באדר התשפג

הזמרת הדתייה מתמוגגת מהתמונות שלה: "בינה מלאכותית משוגעת"
נרקיס., צילום: מורן קריב

אין סוף אפשרויות: הבינה המלאכותית משתלטת על חיינו, זאת כבר עובדה שיש לה אפקטים חיוביים ושליליים. אחד הדברים היפים בטכנולוגיה החדשנית היא שכל אחד יכול לייצר תמונות של כל דמיון שעולה על רוחו. החל מהפיכת טקסטים לתמונה ועד אילוסטרציות של דברים שקרו במציאות.

צפו בתמונות הבינה המלאכותית של נרקיס:

"שטה בדמיון עם הבינה המלאכותית"

מי שחגגה עם הבינה המלאכותית היא הזמרת נרקיס. הזמרת עם הסטייל הייחודי, העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סרטון ובו תמונות רצות שלה שיצרה הבינה המלאכותית. בכל תמונה נראית נרקיס מעט שונה אבל בשורה התחתונה, ברור שזאת נרקיס. נרקיס התמוגגה מהתמונות והעלתה אותן כאמור לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "שטה בדמיון עם הבינה המלאכותית המשוגעת".

נרקיס מודה

נרקיס מודה צילום: Flash90

נרקיס הפתיעה: תשתתף בתוכנית הריאליטי

מוקדם יותר השבוע, פורסם כי נרקיס תיקח חלק גם בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". ההשתתפות של הזמרת בתכנית הריקודים תהיה קצת שונה בגלל מגבלות הדת. נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי, כפי שעושות כל שאר המתמודדות בתכנית. לכל מתמודדת מוצמד רקדן מקצועי ויחד הם מבצעים ריקודים זוגיים לאורך העונה. בעקבות הוראות ההלכה, למתמודדת הדתייה תוצמד דווקא רקדנית. הפרסום גרר אחריו תגובות רבות מצד דתיים ומסורתיים, שהרימו גבה על בחירה בזמרת דתייה, ופקפקו בהסכמתה של נרקיס.